تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 11830

ویکتوریا بکهام ترفند مراقبت از پوست خود را بدون آرایش فاش کرد

ویکتوریا بکهام ترفند مراقبت از پوست خود را بدون آرایش فاش کرد

ویکتوریا بکهام در حال تشریح برنامه‌ ای است که «دو بار در روز، و هر روز» انجام می‌ دهد. ویکتوریا، روز شنبه یک نگاه از پشت صحنه زندگی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و “روال مراقبت از پوست صبحگاهی” خود را با کمک محصولات زیبایی ویکتوریا بکهام به نمایش گذاشت. در این ویدئو

ویکتوریا بکهام در حال تشریح برنامه‌ ای است که «دو بار در روز، و هر روز» انجام می‌ دهد. ویکتوریا، روز شنبه یک نگاه از پشت صحنه زندگی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و “روال مراقبت از پوست صبحگاهی” خود را با کمک محصولات زیبایی ویکتوریا بکهام به نمایش گذاشت.

در این ویدئو که بکهام بدون آرایش ضبط کرده و در حساب رسمی خود و اکانت برند زیبایی خود به اشتراک گذاشته است او چندین محصول از خط تولید خود را اعمال کرد و نوشت: “درخشندگی زیبایی به پوست می دهد.”

بکهام در این کلیپ گفت: “پس من اینجا در نیویورک هستم، فقط صورتم را تمیز کردم.” “من هیچ آرایشی ندارم و می خواهم به شما نشان دهم که هر روز چه کار می کنم، بخشی از روتین مراقبت از پوست من چیست.”

در این کلیپ که در آن بکهام یک با حوله بر روی سر خود پوشیده بود، نشان می داد که او محصولات را قبل از استفاده جداگانه جلوی دوربین نشان می دهد.

ابتدا سرم قدرت جوانسازی سلولی او بود که آن را در کف دستش فشار داد، به دستانش مالید و شروع به مالیدن “به تمام صورت” کرد.

بکهام گفت: “و چیزی که من در مورد این سرم قدرت دوست دارم این است که اصلا چسبنده نیست.” “من دوست دارم واقعاً توجه زیادی به ناحیه چشم داشته باشم. زیرا کاری که انجام می دهد آبرسانی است.”

“و همچنین من واقعاً متوجه شده ام که چگونه با استفاده از سرم پاور و مرطوب کننده سلولی جوان کننده پرایمینگ خود تفاوتی در خطوط ریز اطراف چشمانم دیده ام. این احساس بسیار خوبی روی پوست دارد. من دوست دارم واقعاً این کار را انجام دهم.”

او در این کلیپ در پایان گفت: «و این کاری است که من دو بار در روز، هر روز انجام می‌ دهم. “من اکنون آماده شده ام و آماده استفاده از آرایش خود هستم.”

برچسب ها :

ناموجود