تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 12948

ویکتوریا بکهام با عکسی جذاب تولد آنتونلا روکوزو را جشن گرفت

ویکتوریا بکهام با عکسی جذاب تولد آنتونلا روکوزو را جشن گرفت

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی تولد خود را جشن می گیرد و هزاران محبت از دوستانش دریافت کرده است. یکی از آنها ویکتوریا بکهام است که عکسی از گذراندن وقت این دو با هم به اشتراک گذاشت و برای او آرزوی های خوبی کرد. این عکس در استوری اینستاگرام بکهام به اشتراک گذاشته شد و

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی تولد خود را جشن می گیرد و هزاران محبت از دوستانش دریافت کرده است. یکی از آنها ویکتوریا بکهام است که عکسی از گذراندن وقت این دو با هم به اشتراک گذاشت و برای او آرزوی های خوبی کرد.

این عکس در استوری اینستاگرام بکهام به اشتراک گذاشته شد و این دو را در یک مراسم شیک نشان می دهد. هر دو لباس شیک پوشیده‌ اند و بکهام یک لباس کاملاً سفید، شامل یک کت و شلوار پوشیده است.

در مورد روکوزو، او یک لباس عمدتا مشکی از شلوار جین مشکی، یک تاپ سیاه و روی ان یک کت مشکی پوشیده است. او استایل خود را با یک کفش پاشنه بلند، یک کیف مشکی، و مقداری از جواهرات گوشواره و دستبند تکمیل کرده بود.

زندگی روکوزو و مسی در میامی

به نظر می رسد آنتونلا روکوزو و همسرش لیونل مسی در زندگی جدید خود در میامی خوشحال هستند. از زمانی که این دو و سه فرزندشان به ایالات متحده نقل مکان کردند، مسی دوباره محبوبیت جهانی را تجربه کرد و به یکی از بزرگترین افراد اجتماعی میامی تبدیل شد. خانواده او اغلب اوقات زیادی را با بکهام ها، یکی دیگر از افراد اجتماعی بزرگ در میامی می گذراند.

در طول یک سال گذشته، روکوزو و بکهام در موقعیت‌ های متعددی با هم دیده شده‌ اند، در نمایش‌ های مد، شام و همه رویدادها شرکت می‌ کنند.

پس از انتقال آنها در تابستان، مسی در مورد استقبال گرم و اینکه چگونه زندگی او را آسان کرده است صحبت کرد. او در آن زمان گفت: “مردم این شهر و این باشگاه کار را برای ما آسان کرده اند.” “هواداران، مردمی که من هر روز در خیابان های شهری که اکنون در آن هستیم ملاقات می کنم. این شهر دیدنی است و به همین دلیل است که می توانم با شادی زندگی کنم.»

برچسب ها :

ناموجود