تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
کد خبر : 9174

ویکتوریا بکهام از عکس دیوید بکهام با جنیفر لوپز به خشم آمد

ویکتوریا بکهام از عکس دیوید بکهام با جنیفر لوپز به خشم آمد

مستند مورد انتظار «بکهام» در نتفلیکس در حال حاضر با استقبال تماشاگران روبرو شده است. رسانه‌ های اجتماعی با واکنش‌ های گسترده‌ ای نسبت به این برنامه پر شده است و طرفداران نظرات خود را در مورد برخی از حکایت‌ های ناشناخته قبلی از دوران حرفه‌ای این فوتبالیست نمادین به اشتراک می‌ گذارند. یکی از

مستند مورد انتظار «بکهام» در نتفلیکس در حال حاضر با استقبال تماشاگران روبرو شده است. رسانه‌ های اجتماعی با واکنش‌ های گسترده‌ ای نسبت به این برنامه پر شده است و طرفداران نظرات خود را در مورد برخی از حکایت‌ های ناشناخته قبلی از دوران حرفه‌ای این فوتبالیست نمادین به اشتراک می‌ گذارند.

یکی از لحظاتی که در این مستند در فضای مجازی منتشر شد، زمانی است که ویکتوریا، عصبانیت خود را از عکسی که دیوید همسرش با جنیفر لوپز برای یک آگهی تبلیغاتی گرفته بود، آشکار کرد.

ویکتوریا باردار بود و پزشکان در سال 2005 به او تاریخ سزارین در بیمارستانی در مادرید را داده بودند. او در مورد موعد احتمالی زایمان به دیوید گفت و او پاسخ داد که قبلاً تعهداتی داشته است. قرار بود یک تبلیغ پپسی را با جنیفر لوپز و بیانسه فیلمبرداری کند.

دیوید توضیح داد: «بله، باید با جنیفر لوپز و بیانسه جلسه می گذاشتم.

ویکتوریا به اشتراک گذاشت ” این “تویی؟” جدی، من دارم می ترکم، استراحت می کنم، شوخی می کنی؟”شما با جنیفر لوپز که زیباست و قصد بچه دار شدن ندارد، عکس خواهی گرفت.

“سپس سزارین کردم و یادم می‌ آید که آنجا دراز کشیده بودم، می‌ توانیم بگوییم که در زیباترین حالت خودم نبودم، و یادم می‌ آید که شخصی صفحه اول روزنامه را به من نشان داد که تصویر زیبایی از دیوید بین جنیفر لوپز و بیانسه در ان منتشر شده بود. تیتر این بود که پوش چه می‌ گوید؟

ویکتوریا افزود: “بگذار به شما بگویم که چه می خواهید که پوش بگوید”، “پوش عصبانی شد.”

برچسب ها :

ناموجود