تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 12880

ویکتوریا بکهام اجازه نمی دهد چیزی مانع از شیک بودن او شود

ویکتوریا بکهام اجازه نمی دهد چیزی مانع از شیک بودن او شود

ویکتوریا بکهام اجازه نمی دهد یک اتفاق ناگوار پزشکی مانع از شیک بودن او شود. روز جمعه، ویکتوریا، با یک شلوار لی مشکی، یک سویشرت مشکی اسپرت و عینک آفتابی بزرگ از رستورانی در ناتینگ هیل بیرون آمد. علیرغم اینکه مجبور بود برای پای شکسته‌ اش یک چکمه طبی بپوشد، با جفت کردن آن با

ویکتوریا بکهام اجازه نمی دهد یک اتفاق ناگوار پزشکی مانع از شیک بودن او شود. روز جمعه، ویکتوریا، با یک شلوار لی مشکی، یک سویشرت مشکی اسپرت و عینک آفتابی بزرگ از رستورانی در ناتینگ هیل بیرون آمد. علیرغم اینکه مجبور بود برای پای شکسته‌ اش یک چکمه طبی بپوشد، با جفت کردن آن با کفش مشکی که دارای یک پاشنه بچه گربه است، مطمئن شد که تناسب کفش‌ هایش درست است.

این عکس همچنین ویکتوریا را با استفاده از یک عصا هنگام خروج از رستوران به تصویر می کشد.

یک روز قبل از همسرش دیوید بکهام، در استوری اینستاگرام خود عکسی از شکستگی پای ویکتوریا در چکمه پزشکی به اشتراک گذاشت.

این بازیکن حرفه ای سابق فوتبال در این پست نوشت: ظاهراً تصادف کوچک همسرم در ورزشگاه یک استراحت کامل بود. او ایموجی های قلبی و غمگین به آن اضافه کرد.

به روز رسانی دیوید پس از آن منتشر شد که ویکتوریا برای اولین بار این حادثه را در روز ولنتاین هفته گذشته فاش کرد. خواننده Spice Girls به شوخی گفت: “روز ولنتاین بر من مبارک.” در حالی که عکس پای خود را با بسته ای یخ روی آن به اشتراک می گذارد.

تصادف ویکتوریا مانع از آن نشد که او و دیوید در روز ولنتاین پست های دوست داشتنی را برای یکدیگر به اشتراک بگذارند. نزدیک به 25 سال از ازدواج این زوج می گذرد، و آنها هنوز هم با هم رفتار عاشقانه دارند.

برچسب ها :

ناموجود