تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
کد خبر : 5953

واکنش انفجاری شکیرا به خبرنگاری که از او در مورد عشق پرسید

واکنش انفجاری شکیرا به خبرنگاری که از او در مورد عشق پرسید

شکیرا اخیراً در اروپا گردش کرده است، از بارسلونا و لندن بازدید کرده و از برخی از بازی های برجسته ویمبلدون در طول مسیر لذت برده است. اما او اکنون به میامی بازگشته است و به محض ورود، یک سوال ناراحت کننده از خبرنگاری دریافت کرد که وقتی خواننده کلمبیایی به شدت پاسخ داد، مبهوت

شکیرا اخیراً در اروپا گردش کرده است، از بارسلونا و لندن بازدید کرده و از برخی از بازی های برجسته ویمبلدون در طول مسیر لذت برده است.

اما او اکنون به میامی بازگشته است و به محض ورود، یک سوال ناراحت کننده از خبرنگاری دریافت کرد که وقتی خواننده کلمبیایی به شدت پاسخ داد، مبهوت ماند.

زمان بندی گزارشگر هم خوب نبود، وقتی شکیرا با همراهی فرزندانش به سمت ماشینش می رفت، خبرنگار سوال را پرسید.

شکیرا به همراه دو پسرش ساشا و میلان فرودگاه را ترک کرد و تیم امنیتی او را همراهی می کرد. اما زمانی که او قصد داشت وارد وسیله نقلیه خود شود، لئونل آرگولز، گزارشگر برنامه “El Gordo y la Flaca” به او نزدیک شد تا پاسخ خواننده را بگیرد. همه چیز از آنجا شروع شد.

سوالی که شکیرا را عصبانی کرد

قبل از اینکه شکیرا عصبانی شود، پاپاراتزی ها از او خواستند که به طرفدارانش تبریک بگوید و به او اجازه دهد برای فالوورهایش بوسه بفرستد.

سپس از او درباره آخرین تولیدات موسیقی و اقامت اخیرش در اروپا سؤال کردند.

سوال بعدی در مورد فرزندان او بود که با فرزندان لیونل مسی در یک مدرسه خواهند بود و لبخندی از میلان به همراه داشت.

اما وقتی شکیرا راه افتاد تا سوار ماشین خود شود متوجه شد که کمی دورتر از چیزی که فکر می‌کرد پارک شده، همه چیز تغییر کرد.

زمانی که در نهایت شکیرا به وسیله نقلیه خود رسید، خبرنگار از او پرسید که آیا او به عشق فرصت می دهد و آن وقت بود که موضوع از کنترل خارج شد.

شکیرا قبل از اینکه بلافاصله سوار ماشین شود و حرکت کند، پاسخ داد: “لطفا، کمی احترام بگذارید.”

شایعات در مورد رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون همچنان در حال چرخش است.

شکیرا خودش هیچ یک از شایعات مربوط به زندگی عاشقانه اش را تکذیب یا تایید نکرده است. اگرچه، اکنون شایعاتی مبنی بر قرار ملاقات او با جیمی باتلر، بازیکن NBA وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود