تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
کد خبر : 10241

واکنش جنیفر لوپز به طرفدارانی که به همسرش عشق می ورزند

واکنش جنیفر لوپز به طرفدارانی که به همسرش عشق می ورزند

جنیفر لوپز از همسرش بن افلک بسیار محافظت می کند. این ستاره هالیوود پس از تعامل با برخی از طرفداران این بازیگر، خنده دار ترین واکنش را داشت، زیرا این زوج پس از یک قرار شام سوار بر وسیله نقلیه خود شدند. جنیفر لحظات شیرینی را با هوادارانش بیرون از رستورانی در لس آنجلس سپری

جنیفر لوپز از همسرش بن افلک بسیار محافظت می کند. این ستاره هالیوود پس از تعامل با برخی از طرفداران این بازیگر، خنده دار ترین واکنش را داشت، زیرا این زوج پس از یک قرار شام سوار بر وسیله نقلیه خود شدند.

جنیفر لحظات شیرینی را با هوادارانش بیرون از رستورانی در لس آنجلس سپری کرد. جی لو با فرزندش اِمی 15 ساله همسرش را همراهی می‌ کرد. او پس از ورود به خودرو لحظه ای به برخی افراد سلام کرد.

اما جنیفر تنها کسی نبود که از طرفدارانش محبت دریافت کرد، زیرا گروهی از دختران که متوجه بن شدند آنجا بودند و تصمیم گرفتند از هیجان فریاد بزنند. «واو! ما شما رو دوست داریم!” و جنیفر را واداشت تا ببیند او کیست.

 جنیفر در حالی که می خندید فریاد زد. کلیپی از این لحظه خنده دار در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و تقریباً بلافاصله در فضای مجازی پخش شد و باعث واکنش های متفاوتی از سوی کاربران آنلاین شد. یک نفر نوشت: “جنیفر با زورکی می خندید، اما من فقط می دانم که او آماده بود تا به میدان برود.

یکی اضافه کرد: «به هر قیمتی از شوهرت محافظت کن، جنیفر لوپز همیشه می‌ داند چگونه آن را برای خود نگه دارد!» این بازیگر اخیراً در مورد رابطه خود با بن صحبت کرد و اعتراف کرد که فکر می کند بین ازدواج او با او و روابط گذشته اش تفاوت وجود دارد.

جی لو در مورد اعتماد به نفس خود به ووگ گفت: “من حتی بیشتر احساس آرامش و راحتی می کنم، که باعث می شود حتی زیباتر از آنچه که تا به حال در کنار دیگران احساس کرده ام احساس کنم.” او افزود: “بالاخره به نقطه ای از زندگی رسیدم که بدون عذر خواهی تمام بخش های خودم را دوست دارم.

برچسب ها :

ناموجود