تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 12570

هیلی و جاستین بیبر با سبک متفاوت به تماشای سوپر بول نشستند

هیلی و جاستین بیبر با سبک متفاوت به تماشای سوپر بول نشستند

هیلی و جاستین بیبر این آخر هفته در شهر وگاس به تماشای قهرمانی سوپر بول 2024 نشستند و آنها این کار را با سبکی متفاوت و شیک انجام دادند. هیلی در حالی که در کنار دوستان خود از جمله کندال جنر، کلویی کارداشیان، سیارا و همسرش راسل ویلسون نشسته بود، استایل خود را غیر رسمی

هیلی و جاستین بیبر این آخر هفته در شهر وگاس به تماشای قهرمانی سوپر بول 2024 نشستند و آنها این کار را با سبکی متفاوت و شیک انجام دادند.

هیلی در حالی که در کنار دوستان خود از جمله کندال جنر، کلویی کارداشیان، سیارا و همسرش راسل ویلسون نشسته بود، استایل خود را غیر رسمی نگه داشت، کتی از طرح سنت لورن پوشیده بود. او همچنین از اولین مدل موی سبزه‌ برای خود استفاده کرد. از طرف دیگر جاستین یک پیراهن قهوه‌ ای و یک کلاه مشکی به تن داشت.

تیلور سوئیفت و بلیک لایولی نیز در این بازی حضور داشتند که برای حمایت از نامزد سوئیفت، تراویس کلس، لباس قرمز چیفز را پوشیده بودند.

سوئیفت، لباس مشکی، یک شلوار جین، را با چکمه پوشید. او ظاهر خود را با یک گردنبند #87 برای کلس، یک دم اسبی بلند و لب قرمز کلاسیک خود، البته! این خواننده همچنین در حالی که آیس اسپایس و بلیک لایولی در کنارش بودند وارد ورزشگاه شد.

برچسب ها :

ناموجود