تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۰
کد خبر : 7281

هیلی بیبر و کندال جنر کنار هم شگفت انگیز به نظر می رسیدند

هیلی بیبر و کندال جنر کنار هم شگفت انگیز به نظر می رسیدند

هیلی بیبر 26 ساله و کندال جنر 27 ساله روز شنبه از یک شب سرگرم کننده لذت بردند. این مدل ها که دوستان خوبی هم هستند، از ورود و خروج از رستوران جورجیو بالدی در سانتا مونیکا، کالیفرنیا عکس گرفتند و با لباس های مشکی شگفت انگیز به نظر می رسیدند. هر دوی آن‌ ها

هیلی بیبر 26 ساله و کندال جنر 27 ساله روز شنبه از یک شب سرگرم کننده لذت بردند. این مدل ها که دوستان خوبی هم هستند، از ورود و خروج از رستوران جورجیو بالدی در سانتا مونیکا، کالیفرنیا عکس گرفتند و با لباس های مشکی شگفت انگیز به نظر می رسیدند. هر دوی آن‌ ها موها یشان را تار می‌ کردند، که کندال شامل دو تار شل بود که کناره‌ های صورتش را قاب می‌ کرد.

لباس هیلی بدون بند بود و تا قوزک پا پایین می آمد. او آن را با کفش‌ های پاشنه‌ دار ست م ی‌کرد و یک کیف پول همرنگ روی یک شانه داشت. لباس کندال تاپ آستین بلندی داشت و تا مچ پاهایش پایین می آمد. او در حالی که یک کیف پول مشکی را در یک دست داشت، صندل‌ های اسلیپ را به ظاهر خود اضافه کرده بود.

هر دو خانم نیز در طول شب بیرون از خانه، آرایش درخشانی را به نمایش گذاشتند. هیلی به دنبال ظاهری طبیعی بود، در حالی که کندال با رژ لب صورتی تیره. هیلی با استفاده از گوشواره های گرد نقره ای ظاهر خود را برجسته کرد. کندال علاوه بر عکس گرفتن در بیرون از خانه، در استوری اینستاگرام خود عکس سلفی دو نفر از آن‌ ها را به اشتراک گذاشت و روی آن توضیح داد: «شب قرار گذاشتن»

هیلی قبل از آخرین سفر خود به BFF، برای به رخ کشیدن یک لباس شیک تابستانی که شامل یک تی شرت سفید، شورت نارنجی و جوراب سفید با کفش‌ های کتانی سفید، خاکستری و آبی بود، در طی یک گردش در بورلی هیلز، تیتر خبرها شد. او عینک آفتابی با قاب نازک روی صورتش داشت و یک تکه لباس نارنجی همرنگ به همراه داشت که در کنار دوربین ها راه می رفت.

کندال همچنین اخیراً به خاطر نگاهش به رویدادی برای برند تکیلا 818 خود در 18 آگوست، به تنهایی تیتر خبرها شد. مجموعه 23 روی یک ست لباس زنانه. ظاهر کلی او با یک کیف بوم گوچی که با چرم سبز برجسته شده بود.

برچسب ها :

ناموجود