تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 14224

هیلی بیبر ناخن های مروارید صورتی را ترند تابستان می کند

هیلی بیبر ناخن های مروارید صورتی را ترند تابستان می کند

وقتی هیلی بیبر یک ترند ناخن را معرفی می کند، می توانید شرط ببندید که یکی از محبوب ترین استایل های این فصل خواهد بود، و او فقط مهر تایید خود را به ناخن های صورتی ملایم داد. رنگ صورتی مانند سایه ای بهاری و پاستلی به نظر می رسد، اما رنگ مانیکور تابستانی را

وقتی هیلی بیبر یک ترند ناخن را معرفی می کند، می توانید شرط ببندید که یکی از محبوب ترین استایل های این فصل خواهد بود، و او فقط مهر تایید خود را به ناخن های صورتی ملایم داد. رنگ صورتی مانند سایه ای بهاری و پاستلی به نظر می رسد، اما رنگ مانیکور تابستانی را در بر می گیرد.

شکی نیست که بیبر عاشق مانیکور صورتی است. او رنگ را با کروم بالرین درخشان طراحی کرده است و برای یک مانیکور رژگونه زیبا، صورتی شفاف و ملایم را انتخاب کرده است. با این اوصاف، او دوست دارد مانیکور خود را با چیزی هماهنگ کند خواه یک محصول جدید رود، لباس یا براق کننده لب باشد.

ناخن های مرواریدی هیلی بیبر به شکل بادامی سوهان شده بود و دارای یک لایه لاک صورتی کم رنگ با روکش درخشان بود. این افکت جایی بین زرق و برق و کروم بود و ناخن های او را شبیه مروارید های صورتی زیبا می کرد.

در این ویدیو، موهای قهوه ای شکلاتی بیبر موج دار است و او یک یقه اسکی ساده مشکی پوشیده است. برای آرایش، او از یک سایه چشم برنزه با مقدار زیادی رژگونه صورتی ملایم استفاده کرده است که با برق لب صورتی او مطابقت دارد. آرایش و لباس مینیمالیستی محصولات جدید رود (و مانیکور او) را در کانون توجه قرار داده است.

بنابراین برای جمع بندی: ما یک ترند جدید مانیکور هیلی بیبر را دریافت کردیم. تابستانی پر از ملکه ناخن های صورتی در حال شکل گیری است.

برچسب ها :

ناموجود