تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 5269

هیلی بیبر شایعات دشمنی با سلنا گومز را کاملاً ساختگی دانست

هیلی بیبر شایعات دشمنی با سلنا گومز را کاملاً ساختگی دانست

هیلی بیبر، 26 ساله، در حالی که در 30 ژوئن با The Circuit بلومبرگ چت می کرد، به شایعات دشمنی بین خود و سلنا گومز 30 ساله پرداخت. از آنجایی که هیلی با جاستین بیبر، 29 ساله با نامزد سابق سلنا ازدواج کرد. “این در مورد درگیری بین دو زن نیست بلکه در مورد نفرت

هیلی بیبر، 26 ساله، در حالی که در 30 ژوئن با The Circuit بلومبرگ چت می کرد، به شایعات دشمنی بین خود و سلنا گومز 30 ساله پرداخت. از آنجایی که هیلی با جاستین بیبر، 29 ساله با نامزد سابق سلنا ازدواج کرد. “این در مورد درگیری بین دو زن نیست بلکه در مورد نفرت انگیزی است که می تواند از روایت های کاملاً ساختگی و پیچ خورده ناشی شود، و تداوم یافته است که می تواند واقعاً خطرناک باشد.”

او در مورد شایعه دشمنی ایستاد و گفت که او “این موضوع را قبول ندارد”. او گفت: «فکر می‌کنم این فرصتی است که واقعاً برای گردهم‌آوری مردم بایستم و با آن نوع تفرقه‌ای که به وجود آمده موافق نباشم، زیرا من با این شایعات، موافق نیستم.» “من از این ایده کل این تیم و اشخاصی که این شایعات را گسترش می دهند خوشم نمی آید – من می خواهم بتوانم مردم را دور هم جمع کنم.

سپس همسر جاستین با خبرنگار، امیلی چانگ، موافقت کرد، زیرا او «روایت» را «قدیمی و خسته‌کننده» خواند، زیرا طرفداران «به‌خاطر یک مرد» سلنا و هیلی را در برابر یکدیگر قرار دادند. ” این زیبای سبزه بیان کرد که در تلاش برای سرکوب این شایعات بارها تکرار کرده است. هیلی گفت: بارها و بارها می گویم هیچ مشکلی وجود ندارد و این بسیار نا امید کننده است که مردم همچنان نسبت به یک مرد این گونه رفتار می کنند.»

هیلی ادامه داد که او اغلب نگران است که این درام شایعه شده بر برند زیبایی او تأثیر منفی بگذارد. این تاجر گفت: «من نمی‌خواهم درام احمقانه‌ای که روی آن تمرکز نمی‌کنم و روی کارم تأثیر بگذارد. “روایت هایی برای من وجود دارد که واقعاً احساسات من را جریحه دار می کند و من را واقعاً ناراحت می کند.” اخیرا، هیلی در تاریخ 12 ژوئن در استوری اینستاگرام خود استفاده کرد تا طرفداران را از گذاشتن نظرات منفی در رسانه های اجتماعی دیگران منصرف کند.

او در این پست نوشت: «اگر از طرف من در پست‌های کسی کامنت‌های گستاخانه می‌گذارید، فقط بدانید که من این را نمی‌خواهم، و هرگز از نظرات نفرت‌انگیز، یا پست های زننده چشم پوشی نمی‌کنم». انجام این کار به معنای حمایت نکردن از من است. اگر در آن شرکت می کنید، بخشی از فرهنگی هستید که من نمی خواهم بخشی از آن باشم. لطفاً خوب باشید یا چیزی نگویید.

برچسب ها :

ناموجود