تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 10147

هیلی بیبر در کمپین تعطیلات کالوین کلین ستاره می‌ شود

هیلی بیبر در کمپین تعطیلات کالوین کلین ستاره می‌ شود

کالوین کلین با کمپین تعطیلات کاملاً جدید خود با بازی هیلی بیبر و براندون فلین، شادی جشن را به ارمغان می آورد. این برند نمادین لباس، از مدل و بازیگر خواست تا با تفسیری مدرن از لباس جشن از لباس‌ های شیک گرفته تا ژاکت‌ های دنج، در عکاسی به عنوان مدل حضور پیدا کند.

کالوین کلین با کمپین تعطیلات کاملاً جدید خود با بازی هیلی بیبر و براندون فلین، شادی جشن را به ارمغان می آورد. این برند نمادین لباس، از مدل و بازیگر خواست تا با تفسیری مدرن از لباس جشن از لباس‌ های شیک گرفته تا ژاکت‌ های دنج، در عکاسی به عنوان مدل حضور پیدا کند. این برند عکس برداری را جشنی از فصل اهدا می‌ نامد که با ورود به ماه‌ های تعطیل، بیبر و فلین را در حالت شادی کامل نشان می‌ دهد.

کالوین کلاین از پشت صحنه عکسبرداری بیبر برای انتخاب عکس های اختصاصی از این مدل در حالی که بهترین لباس تعطیلات خود را به تن کرده بود، گرفت. بیبر، با لباس‌ هایی از مجموعه لباس‌ های زنانه تعطیلات CK، از جمله یک لباس ساتن که در حال و هوای دهه 90 است، به تن کرده است.

او همچنین یک کت و شلوار مشکی سایز بزرگ برای چند عکس پوشید که برای پوشیدن در تمام مهمانی های تعطیلات شما به اندازه کافی جذاب است اما برای پوشیدن در جشن های کاری شما نیز مناسب است. ظاهری شیک با یک پیچ و تاب پیچیده که کالوین کلین در هر یک از لباس های تعطیلات خود به ارمغان می آورد، مدرن و شیک به نظر می رسد.

کارگردانی و فیلمبرداری این کمپین توسط جیمز برودریب انجام شد، در حالی که نماهای پشت صحنه توسط آلیتیا کاستیلو انجام شد.

در یک مجموعه از عکس‌ ها، بیبر حتی روی زمین می‌ چرخد در حالی که جرقه‌ ها در اطراف او می‌ چرخند. عکس ها همه نوع جادویی دارند، به همان شیوه ای که فصل تعطیلات برای بسیاری از مردم است.

بیبر با مدلینگ برای این برند معروف آمریکایی غریبه نیست. در سال 2019، او و همسرش جاستین بیبر برای جشن گرفتن مجموعه پنجاهمین سالگرد این برند حضور داشتند. آن‌ ها همچنین یک جلسه آرایش گرم را در «ویدیوی سرود» ایجاد شده برای تولد این برند به اشتراک گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود