تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
کد خبر : 7151

هیلی بیبر به تازگی رنگ موی عالی را برای پاییز معرفی کرده است

هیلی بیبر به تازگی رنگ موی عالی را برای پاییز معرفی کرده است

هیلی بیبر در بالا بردن ظاهر زیبایی مینیمالیستی مهارت دارد. او دلیلی است که ناخن‌ های دونات لعاب‌ دار چشم‌ انداز مانیکور را تغییر داده است، پوست لعاب دونات یک چیز است، و «آرایش توت‌ فرنگی» بلافاصله به محض اینکه این ظاهر را امتحان کرد، مرسوم شد. او همچنین چیزی برای زیبایی الهام گرفته از

هیلی بیبر در بالا بردن ظاهر زیبایی مینیمالیستی مهارت دارد. او دلیلی است که ناخن‌ های دونات لعاب‌ دار چشم‌ انداز مانیکور را تغییر داده است، پوست لعاب دونات یک چیز است، و «آرایش توت‌ فرنگی» بلافاصله به محض اینکه این ظاهر را امتحان کرد، مرسوم شد. او همچنین چیزی برای زیبایی الهام گرفته از دسر دارد و تغییر موهای جدید او نمونه عالی است.

درست در زمان پاییز، بیبر در حال شروع چیزی است که رنگ‌ شناس او مت رز آن را روند موی «کره شیرینی دارچینی» می‌ نامد. ما انتظار داریم که با سردتر شدن هوا همه جا آن را ببینیم.

در 16 آگوست، رِز ویدئویی از رنگ‌ سازی تازه‌ اش را منتشر کرد، که در آن موهای مدل به شکل معمولی باب‌ شانه‌ ای بود، اما به‌ جای سایه شنی ماسه‌ ای، به رنگ قهوه‌ ای تیره‌ تر با رگه‌ های کمی قرمز دارچینی رنگ شده بود.

که با توجه به تمایل بیبر به زیبایی با الهام از خوراکی های شیرین منطقی است. او همچنین عکس‌ های پر از رنگ‌ های طلایی و کاراملی را آورد، اما این دو نفر نمی‌ خواستند وارد قلمروی کامل سر قرمز شوند. در عوض مقداری «ته‌ رنگ و انعکاس مسی» به سبزه بیبر اضافه کنند.

رز می افزاید که مدتی بود در حال برنامه ریزی یک سوئیچ برای پاییز بودند. او در هر زمینه زیبایی و مد پیشتاز است، او همیشه با آن بسیار خوب است. من دوست دارم که او بداند چه چیزی را دوست دارد و در توصیف آن بسیار خوب است.”

اگر الهام گرفته اید که موهای کره کوکی را برای خودتان امتحان کنید، رز تاکید می کند که مهم است که به آرایشگر خود بگویید که در خانواده سبزه ها بماند، «به دنیای بلوندها نروید».

اگر چه او می‌ گوید که این یک رنگ قرمز سنتی نیست، اما رز اضافه می‌ کند که اگر می‌ خواهید ظاهر را به‌ دست آورید، باید موهای شما «روشن گرم» باشد.

برای معرفی استایل جدید، بیبر در ظاهرش به اصول اولیه پایبند بود و واقعاً «کار» جدیدش را برجسته کرد. پوشیدن یک تاپ ساده سفید، شلوار جین آبی روشن، گوشواره‌های طلایی درشت، چند حلقه، و عینک آفتابی طلایی و مشکی.

همچنین آرایش دخترانه توت فرنگی او به نمایش گذاشته شد که کاملاً با رنگ های زنجبیلی در موهای او جفت می شود. روی پوست لعاب دوناتی اش، رژ گونه صورتی براق روی گونه هایش، و لب های براق قرمز توت فرنگی داشت. باعث می شود او به اندازه کافی خوب به نظر برسد.

برچسب ها :

ناموجود