تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
کد خبر : 6898

هیلی بیبر استایل دختر توت‌ فرنگی را به نمایش گذاشت

هیلی بیبر استایل دختر توت‌ فرنگی را به نمایش گذاشت

هیلی بیبر، روز جمعه در یک پست اینستاگرامی تعدادی از سلفی‌ های خود را منتشر کرد، بیبر ظاهر زیبایی خود را که به تازگی «دختر توت‌ فرنگی تابستان» نامیده شده است که اخیراً یک ویدیوی گام‌ به‌ گام برای آن فیلم‌ برداری کرده است. در حالی که رژگونه صورتی سنگین با لب براق صورتی استفاده

هیلی بیبر، روز جمعه در یک پست اینستاگرامی تعدادی از سلفی‌ های خود را منتشر کرد، بیبر ظاهر زیبایی خود را که به تازگی «دختر توت‌ فرنگی تابستان» نامیده شده است که اخیراً یک ویدیوی گام‌ به‌ گام برای آن فیلم‌ برداری کرده است. در حالی که رژگونه صورتی سنگین با لب براق صورتی استفاده می‌کرد، الگو برداری کرد.

او همچنین یک مانیکور توت‌ فرنگی برای هماهنگی به نمایش گذاشت و یک کلاه سطلی بافتنی قرمز و یک بند سفید که با یک گردنبند طلایی که دارای آویز درخشان “B”، گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلایی کوچک و حلقه‌های تزئین شده در یک انگشت بود، را به آن اضافه کرد.

بیبر همان لباس قرمز روشنی را پوشید که هفته گذشته در عکس دوم بعد از صرف شام با همسرش جاستین بیبر در هالیوود در عکس دیده شد. او بار دیگر آرایش «تابستانی توت‌ فرنگی» خود را به رخ کشید و کیفی قرمز رنگ به همراه یک جفت گوشواره طلایی درشت به تن کرد.

در یکی دیگر از تصاویر، بیبر ظاهر شیک دیگری را در یک سلفی آینه ای نشان داد که یک لباس کوتاه کرم دوزی شده با یک جفت دمپایی سفید پوشیده بود. موهای او خیس به نظر می رسید، زیرا او همچنین یک دسته حلقه به دست داشت.

هفته گذشته، بیبر در یک ویدیوی راهنمای عمیق که در TikTok به اشتراک گذاشته شد، به طرفداران روال آرایش جدید «توت فرنگی» خود برای تابستان را اجازه داد.

او در حالی که ویدیو را با چهره تازه شروع می‌ کرد، گفت: «بنابراین من قبلاً هرگز صداگذاری نکرده‌ام، اما می‌ خواستم این کار را برای این ویدیو انجام دهم، و شما را در مورد نحوه انجام آرایش توت‌ فرنگی راهنمایی کنم.

بنیانگذار زیبایی در حالی که از انگشت خود برای ترکیب رژگونه کرم صورتی روی گونه‌ هایش استفاده می‌کرد، گفت: “سپس با دو رژگونه کرمی وارد شدم که با هم مخلوط می‌ کنم.

برچسب ها :

ناموجود