تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 13242

هیلی بیبر با استایل مینیمال در یک رویداد پر ستاره می درخشد

هیلی بیبر با استایل مینیمال در یک رویداد پر ستاره می درخشد

هیلی بیبر می‌ داند که چگونه وارد شود دقیقاً همان کاری است که او عصر جمعه در یک رویداد پر ستاره قبل از اسکار که توسط سنت لوران برگزار شد انجام داد. این مدل 27 ساله با یک کت و شلوار مشکی شیک در مراسم شام و مهمانی که توسط برند مد لوکس و با

هیلی بیبر می‌ داند که چگونه وارد شود دقیقاً همان کاری است که او عصر جمعه در یک رویداد پر ستاره قبل از اسکار که توسط سنت لوران برگزار شد انجام داد.

این مدل 27 ساله با یک کت و شلوار مشکی شیک در مراسم شام و مهمانی که توسط برند مد لوکس و با همکاری Vanity Fair و NBCUniversal برگزار شد، دیده شد و به افتخار اوپنهایمر که بیشترین نامزدی جایزه اسکار سال را دارد، پرداخت.

هیلی، ظاهر مینیمالیستی را با موهای باز از وسط و رنگ لب رز براق پوشید. علاوه بر ستارگان بازیگران اوپنهایمر، در این مراسم افرادی مانند زوئه کراویتز، رز بلک پینک و اولیویا وایلد حضور داشتند.

مخصوصاً برای رز، کراویتز و بیبر، این دومین باری بود که در مراسم سن لورن قبل از اسکار شرکت می کردند. هر سه دعوتنامه انحصاری برای مهمانی کارگردان خلاق آنتونی واکارلو در سال 2022 دریافت کردند که در آن اندی مک داول، زندیا، جو کیری و مگی جیلنهال نیز حضور داشتند.

در همین حال، بیبر پس از اینکه در چند ماه گذشته چیزهای معمولی را حفظ کرده بود، دوباره به چهره‌ای خوش‌ آوازه بازگشته است. ابتدا در طول تعطیلات ساحلی با همسر جاستین بیبر و دوستش کندال جنر، با لباس های شیک دیده شد.

در بازگشت به خانه، او و شوهرش برای یک مسابقه هاکی Maple Leafs همراه شدند، در حالی که هیلی یک ژاکت یقه چرخان آبی به رنگ های تیم پوشیده بود. او همچنین برای یک شب ورزشی در یک بازی بسکتبال لس آنجلس لیکرز، با پوشیدن یک کلاه جین، یک ژاکت چرمی و یک شلوار جین آبی با جنر ملاقات کرد.

برچسب ها :

ناموجود