تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 12633

هیلی بیبر با استایل شیک در روز ولنتاین بستنی عشق سرو می کند

هیلی بیبر با استایل شیک در روز ولنتاین بستنی عشق سرو می کند

هیلی بیبر، در حالی که در روز دوشنبه در Erewhon در لس آنجلس در لذت سرو بستنی غوطه ور بود، با لباس دامن قرمز و لبخندی درخشان و استایل شیک برای روز ولنتاین آماده شد. این کار آفرین 27 ساله ویدئویی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که در آن با همراهی

هیلی بیبر، در حالی که در روز دوشنبه در Erewhon در لس آنجلس در لذت سرو بستنی غوطه ور بود، با لباس دامن قرمز و لبخندی درخشان و استایل شیک برای روز ولنتاین آماده شد.

این کار آفرین 27 ساله ویدئویی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که در آن با همراهی همسرش جاستین بیبر بستنی در زوز عشق سرو می کند و در حالی که تبلیغ برند جدید خود را برای دنبال کنندگانش در Erewhon، کالیفرنیا اعلام می کند.

هیلی پشت میز ایستاده بود، با یک ژاکت قرمز و عینک آفتابی تزئین شده بود و سس ها و چیپس های شکلاتی را روی بستنی می زد. تبلیغات با مضمون روز ولنتاین حس خاصی به تجربه مشتری اضافه کرد.

رود، برند مراقبت از پوست هیلی بیبر، تبلیغاتی را برای خرید بستنی ارائه کرد، مشتریان یک کارت هدیه دریافت کردند. برخی از کارت ها فرصتی را برای دریافت یک محصول رایگان رود فراهم کردند.

برچسب ها :

ناموجود