تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 8855

هیلی بیبر با استایل جسورانه در پاریس بیرون می آید

هیلی بیبر با استایل جسورانه در پاریس بیرون می آید

هیلی بیبر می داند که چگونه یک ظاهر مد جسورانه ایجاد کند! هیلی، در حالی که روز دوشنبه برای صرف شام در رستوران هتل کاستس در پاریس می رفت، استایل جدید خود را با لباسی جسورانه نشان داد. بیبر با یک تاپ یقه بلند همراه با یک جوراب شلواری مشکی شفاف و یک کمربند مشکی

هیلی بیبر می داند که چگونه یک ظاهر مد جسورانه ایجاد کند! هیلی، در حالی که روز دوشنبه برای صرف شام در رستوران هتل کاستس در پاریس می رفت، استایل جدید خود را با لباسی جسورانه نشان داد.

بیبر با یک تاپ یقه بلند همراه با یک جوراب شلواری مشکی شفاف و یک کمربند مشکی با سگک طلایی در کمر به تصویر کشیده شد. او ظاهر خود را با یک کت مشکی بلند، او ظاهر خود را با یک عینک آفتابی مشکی باریک تکمیل کرد. به‌ علاوه یک کیف دستی جیل ساندر مشکی با جزئیات متالیک طلایی.

بیبر برای شرکت در هفته مد پاریس به پایتخت فرانسه سفر می کند. اوایل روز دوشنبه، این مدل عکسی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن یک لباس کوتاه صورتی با جوراب‌ های سفید و کفش مشکی پوشیده بود در حالی که در راهرو ایستاده بود و یک لپ‌ تاپ در دست داشت.

بیبر در توضیح خود نوشت: “در پاریس 🎀🎀”.

بازدید هیلی از پاریس چند روز پس از آن صورت می گیرد که او با همسرش جاستین بیبر در یک شب به یاد ماندنی در کلوپ خیابان پرندگان در غرب هالیوود به تصویر کشیده شدند. این زوج همچنین در نمایش دانیل سزار در هالیوود بول حضور داشتند.

جاستین و هیلی بیبر که در اوایل این ماه پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند کوری گمبل برای صرف شام به آنها ملحق شد، قبل از اینکه به نمایش سزار که بخشی از تور جهانی Superpowers او است برسند.

برای این مناسبت، جاستین بیبر، یک جلیقه پف دار نارنجی روشن روی یک هودی خاکستری و یک کتانی قرمز رنگ پوشیده بود. هیلی با پوشیدن یک کت چرم مشکی و شلوار قهوه ای گشاد، ظاهر خود را به همان اندازه معمولی نگه داشته بود.

برچسب ها :

ناموجود