تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 13436

هیلی بیبر اولین طرح مانیکور دونات لعاب دار جدید را معرفی کرد

هیلی بیبر اولین طرح مانیکور دونات لعاب دار جدید را معرفی کرد

به لطف قدرت ستاره هیلی بیبر، مانیکور دونات لعاب دار در سال های قبل به پر طرفدارترین ظاهر ناخن تبدیل شد. تقریباً دو سال بعد و پس از وقفه ای از ظاهر بیبر تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که سبک خاص خود را احیا کند. اما با یک پیچ و تاب ظریف. در

به لطف قدرت ستاره هیلی بیبر، مانیکور دونات لعاب دار در سال های قبل به پر طرفدارترین ظاهر ناخن تبدیل شد. تقریباً دو سال بعد و پس از وقفه ای از ظاهر بیبر تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که سبک خاص خود را احیا کند. اما با یک پیچ و تاب ظریف.

در 14 مارس، هنرمند ناخن که این سبک نمادین را ایجاد کرد، زولا گانزوریگت، یک پست اینستاگرامی صمیمانه را به مناسبت تقریباً دو سالگی این ظاهر ناخن به اشتراک گذاشت، زمانی که بیبر اولین مانیکور را در Met Gala 2022 معرفی کرد. گانزوریگت با یک عکس مانیکور جدید بیبر برای مراسم اسکار بعد از مهمانی جشن گرفت.

ناخن های بیبر همان شکل و طولی بود که از همان ابتدا به یاد داریم طول متوسط ​​و شکل بادامی. سپس، در بالا، هر کدام با یک رنگ کرومی خالص، تطبیق داده شد. لعاب و کمی شیری، ناخن هایش تقریباً دونات لعاب توت فرنگی بود، اما روی توت فرنگی بسیار سبک بود. از کوتیکول تا نوک، یک رنگ صورتی مایل به بژ بسیار شبیه به رنگ صورتی ناخن های رژگونه اخیر او بود که روی آن کروم مرواریدی خاص او قرار داشت.

اگر در نظر داشتید کروم را دوباره انتخاب کنید، خوش شانس هستید، زیرا گانزوریگت از جلاهای دقیقی که برای ساختن لعاب مانیکور 2.0 استفاده کرده بود، را فاش کرده است.

بعد از آماده کردن ناخن های بیبر، گانزوریگت یک کت اصلی خود، را به کار برد. برای به دست آوردن ظاهر جدید و بهبود یافته ناخن لعاب دار، برای پایه از رنگ خنثی تر استفاده می کند.

پس از آن،گانزوریگت از پودر کروم استفاده کرد قبل از اینکه آن را بپوشاند. اگر می‌ خواهید این ظاهر ناخن خانه را تکرار کنید، می‌ توانید به جای پودر کروم از هر رنگ نقره‌ ای استفاده کنید و یک کت پایه فوق‌ العاده براق بزنید.

در حالی که این یک تغییر جدید در مورد بیبر است، اما این اولین بار نیست که او یک طرح رنگارنگ از ظاهر را امتحان می کند، از جمله لعاب شکلاتی قهوه ای و لعاب توت فرنگی صورتی.

برچسب ها :

ناموجود