تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 8598

هیدن پانتی‌ یر موهای جدید صورتی و سبز را معرفی کرد

هیدن پانتی‌ یر موهای جدید صورتی و سبز را معرفی کرد

هیدن پانتی یر هنوز به رنگ صورتی فکر می کند! او جدیدترین ظاهر صورتی خود را به نمایش گذاشت، اما این بار با رنگ سبز. این بازیگر در یک پست اینستاگرامی جدید، مدل موی جدیدی به تن کرد که به دنبال تغییر اخیر او از بلوند به صورتی است. پانتی یک پیراهن جین دکمه دار

هیدن پانتی یر هنوز به رنگ صورتی فکر می کند! او جدیدترین ظاهر صورتی خود را به نمایش گذاشت، اما این بار با رنگ سبز. این بازیگر در یک پست اینستاگرامی جدید، مدل موی جدیدی به تن کرد که به دنبال تغییر اخیر او از بلوند به صورتی است.

پانتی یک پیراهن جین دکمه دار پوشیده بود، با آرایش کامل، از جمله یک لب صورتی ملایم و سایه چشم صورتی براق که با هم کار می کنند تا موهای صورتی او را برجسته کنند.

در حالی که پانتی موهای صورتی را برای ماه سپتامبر استفاده کرده است، او تایید نکرده است که آیا این رنگ های جدید تغییرات دائمی در ظاهر او هستند یا خیر.

ظاهر جدید ممکن است غافلگیر کننده باشد، اما او در ماه مارس به Women’s Health فاش کرد که به طور خصوصی با تغییراتی در موهای خود دست و پنجه نرم کرده است.

او در حین تبلیغ فیلم، در برنامه صبح بخیر آمریکا به اشتراک گذاشت که قبل از بازگشت به هالیوود روی سلامت روان، جسم و روح خود کار کرده است. او توضیح داد که جیغ راه درستی برای بازگشت است. او گفت: «و سپس وقتی فیلم [جیغ] ظاهر شد، من اینطور گفتم: «می‌ خواهم دوباره بخشی از آن باشم»

برچسب ها :

ناموجود