تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر : 8445

هیاهوی تیفانی هادیش برای سلفی گرفتن با شکیرا خبرساز شد

هیاهوی تیفانی هادیش برای سلفی گرفتن با شکیرا خبرساز شد

شکیرا ستاره جوایز موسیقی ویدئوی MTV بود، جایی که او جایزه نمادین MTV مایکل جکسون ونگارد را به خانه برد. اجرای او بسیار زیبا بود و طرفداران را به راستی شگفت زده کرد و آن ها را با او به بزرگترین موفقیت های او در دوران حرفه ای اش برد. همه می‌ خواستند شکیرا را

شکیرا ستاره جوایز موسیقی ویدئوی MTV بود، جایی که او جایزه نمادین MTV مایکل جکسون ونگارد را به خانه برد. اجرای او بسیار زیبا بود و طرفداران را به راستی شگفت زده کرد و آن ها را با او به بزرگترین موفقیت های او در دوران حرفه ای اش برد. همه می‌ خواستند شکیرا را در آن شب ملاقات کنند، و یک سلبریتی مشتاق در تعقیب او توسط دوربین شکار شد و نام او را در سالن‌ فریاد زد بله تیفانی هادیش بود و دوست داشت با شکیرا سلفی بگیرد.

این ویدیو در فضای مجازی منتشر شده است و نظرات زیادی در این مورد وجود دارد. شکیرا در سالن حرکت کرد و با طرفدارانی که سعی داشتند به او برسند سلفی می گرفت، در حالی که ویدیو با عکس هادیش و شکیرا به پایان می رسید.

عکس‌ ها نشان می‌ دهند که شکیرا بالاخره راهش را گرفت و در حالی که او جایزه‌ اش را در دست داشت. در نهایت، هادیش عکس خود را با شکیرا گرفت که به نظر تایید شده بود.

این موضوع آشنا به نظر می رسید و مردم آن را با رفتار کارا دلوین در قبال مگان تی استالیون در BBMA مقایسه می کردند.

این مدل بعداً آن را در برنامه امشب خندید و گفت که او فقط یک زن تبلیغاتی است. او گفت: “این کاری است که من انجام می دهم، من واقعاً هیجان زده بودم.” من بهترین زندگی خود را داشتم، اما مردم آن را کمی عجیب می‌ دانستند. مردم مرا کمی عجیب و غریب می دانند، اما این من هستم. شرم نیست.»

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا هادیش یا شکیرا در مورد این لحظه وایرال شده نظر می دهند یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود