تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
کد خبر : 5724

هنر نمایی شکیرا، بانی بد و مالوما در اولین بازی لیونل مسی اینتر میامی

هنر نمایی شکیرا، بانی بد و مالوما در اولین بازی لیونل مسی اینتر میامی

لیونل مسی اولین بازی خود را در تاریخ 16 جولای برای اینتر میامی انجام می دهد و اگر طرفدار فوتبال هستید، می دانید که چرا این یک بازی بزرگ است. این روز بزرگی برای لیگ برتر فوتبال خواهد بود، زیرا مسی برای اولین بار با پیراهن اینترمیامی خود به میدان می رود. با این اوصاف،

لیونل مسی اولین بازی خود را در تاریخ 16 جولای برای اینتر میامی انجام می دهد و اگر طرفدار فوتبال هستید، می دانید که چرا این یک بازی بزرگ است. این روز بزرگی برای لیگ برتر فوتبال خواهد بود، زیرا مسی برای اولین بار با پیراهن اینترمیامی خود به میدان می رود.

با این اوصاف، نام های بزرگی برای اجرای موسیقی در این رویداد بزرگ بر سر زبان ها افتاده است. گفته می شود که شکیرا، بانی بد و مالوما روی صحنه خواهند رفت.

اینتر میامی سی اف قول داده است که یک “ارائه بزرگ” در رویداد این یکشنبه برگزار کند و بیانیه ای دارد که هواداران “می توانند از یک شب سرگرمی، در زمین و موارد دیگر لذت ببرند.”

در 11 ژانویه، فرانکو پانیزو، بنیانگذار کلوب اینترناسیونال فوتبال میامی (اینتر میامی CF)، توییتی را به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود: “این یک مهمانی خواهد بود!”

به گفته پانیزو، او شنیده است که برخی از اینتر میامی در تلاش هستند تا بانی بد، شکیرا و مالوما این هنرمندان برای ارائه رسمی اولین بازی لیونل مسی اینتر میامی در روز یکشنبه صف آرایی کنند.

همه اینها شایعه به نظر می رسید، اما چند ساعت بعد، گزارشگر ESPN، ریکاردو مایورگا، ظاهراً این خبر را در توییتر تأیید کرد. او به زبان اسپانیایی نوشت: “[اینتر میامی سی اف] یک مهمانی دیدنی برای ارائه بهترین های تاریخ برگزار خواهد کرد.”

مسی آخرین بازی خود را با پاری سن ژرمن در 3 ژوئن 2023 انجام داد که با شکست به پایان رسید. به عنوان بازیکن آزاد، شایعاتی وجود داشت که او ممکن است بیش از یک میلیارد دلار برای بازی در عربستان سعودی پیشنهاد کند.

اما این فوتبالیست با استعداد و پرطرفدار قراردادی 2 و نیم ساله با اینتر میامی امضا کرد که طبق گزارش اسپورتیکو “در مجموع 150 میلیون دلار از دستمزد، پاداش امضای قرارداد و سهام او در تیم ارزش دارد.”

هنگامی که او قصد خود را برای پیوستن به اینتر میامی اعلام کرد، MLS با آغوش باز از او استقبال کرد و گفت: “خوشحالیم که لیونل مسی اعلام کرده است که قصد دارد تابستان امسال به اینتر میامی و لیگ برتر فوتبال بپیوندد.”

برچسب ها :

ناموجود