تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
کد خبر : 12968

همسر جنیفر لوپز از او یک سوال چالش برانگیز می پرسد!

همسر جنیفر لوپز از او یک سوال چالش برانگیز می پرسد!

جنیفر لوپز و بن افلک در مستند جدید جنیفر به نام The Greatest Love Story Never Told ( بزرگترین داستان عشقی که هرگز گفته نشده است ) از بحث درباره جدایی خود در سال 2003 ابایی نداشتند. این مستند که در 27 فوریه در پرایم ویدیو پخش شد، گفتگوی بین این زوج را نشان می‌دهد

جنیفر لوپز و بن افلک در مستند جدید جنیفر به نام The Greatest Love Story Never Told ( بزرگترین داستان عشقی که هرگز گفته نشده است ) از بحث درباره جدایی خود در سال 2003 ابایی نداشتند. این مستند که در 27 فوریه در پرایم ویدیو پخش شد، گفتگوی بین این زوج را نشان می‌دهد که در آن بن، ، از جنیفر، می‌ پرسد که آیا او توانسته است او را به خاطر جدایی‌ شان که بیش از دو دهه پیش رخ داده، «ببخشد».

جنیفر به شوهرش می‌ گوید: «فکر می‌کنم برای مدت طولانی از دستت عصبانی بودم». اما این دلشکستگی هر دوی ما را در مسیری قرار داد تا خودمان را بفهمیم که افراد بهتری باشیم. فکر می کنم در تمام طول مسیر تو را بخشیدم. فکر می کنم باید خودم را برای بعضی چیز ها ببخشم.»

جنیفر و بن روز عروسی خود را قبل از ازدواج در سپتامبر 2003 متوقف کردند. آنها رسماً در ژانویه 2004 از هم جدا شدند و به ازدواج و بچه دار شدن با شرکای دیگر ادامه دادند. این زوج در نهایت در سال 2021 دوباره با هم ارتباط برقرار کردند و سال بعد ازدواج کردند.

لوپز همچنین می‌ گوید: «در تمام آن سال‌ ها واقعاً سخت بود، زیرا نه تنها احساس می‌ کردم که عشق زندگی‌ ام را از دست داده‌ ام، بلکه احساس می‌ کردم بهترین دوستی که تا به حال داشتم را از دست داده‌ ام. و من برای این همه سال نمی توانستم صحبت کنم و این سخت ترین قسمت بود.”

بن همچنین در مورد جدایی از جنیفر در همان روز در مستند صحبت می کند. بن که سال‌ ها پس از جدایی از جنیفر گارنر، می‌ گوید: «وقتی من و جنیفر قبلاً از هم جدا شدیم، علت آن بررسی‌ های گسترده در مورد زندگی خصوصی ما بود.

برچسب ها :

ناموجود