تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۵۳
کد خبر : 4531

همسر بروس ویلیس یک مراقب مهربان واقعی است

همسر بروس ویلیس یک مراقب مهربان واقعی است

چند ماه پیش، خانواده و حلقه درونی بازیگر بروس ویلیس تایید کردند که او از دمانس فرونتومپورال (FTD) رنج می برد. این بیماری بازیگر تاریخی هالیوود را وابسته و نیازمند مراقبت شبانه روزی کرده است. همسرش ( اما همینینگ ویلیس ) به دور از کناره گیری و فرار از مسئولیت، نقش مراقب را بر عهده

چند ماه پیش، خانواده و حلقه درونی بازیگر بروس ویلیس تایید کردند که او از دمانس فرونتومپورال (FTD) رنج می برد. این بیماری بازیگر تاریخی هالیوود را وابسته و نیازمند مراقبت شبانه روزی کرده است. همسرش ( اما همینینگ ویلیس ) به دور از کناره گیری و فرار از مسئولیت، نقش مراقب را بر عهده گرفت و مراقب سلامتی این بازیگر است.

روز دوشنبه 19 ژوئن، اما همینینگ ویلیس 45 ساله شد و در حساب رسانه اجتماعی خود به خود و همچنین به همه مراقبان افراد وابسته که تمام زندگی خود یا بخش بسیار مهمی از آن را وقف مراقبت از شخص دیگری می کنند تبریک گفت.

اما همینینگ در پستی نوشت: “سلام، تولد من است و هفته خوبی را برای جشن گرفتن با برخی از خانواده و دوستان عزیزم سپری کردم.” به فردی در زندگی‌تان که یک مراقب است پیامک ارسال کنید یا با او تماس بگیرید و به او بگویید چه کاری می‌توانید برای کمک به او در این هفته انجام دهید.

“اگر مراقب گفت: “من خوبم، به چیزی نیاز ندارم”، احتمالاً همان چیزی است که آنها می گویند، سپس مقداری غذا یا گل یا چیز کوچکی را در آستان خانه آنها بگذارید و به آنها پیامک دهید تا به آنها اطلاع دهند.

“یا فقط صادقانه از آنها تشکر کنید و به آنها بگویید که دارند کار بزرگی انجام می دهند. این مهربانی و حمایت بسیار کمک خواهد کرد.” در 16 فوریه خانواده او با صدور بیانیه ای به بیماری این بازیگر اعتراف کردند.

در این بیانیه آمده است: “متاسفانه، مشکلات ارتباطی تنها یکی از علائم بیماری بروس است. اگرچه دردناک است، اما در نهایت یک تشخیص واضح باعث تسکین آن می شود.”

برچسب ها :

ناموجود