تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 13468

هری استایلز مهر تأیید خود را به کیف نیو بیرکین می‌ دهد

هری استایلز مهر تأیید خود را به کیف نیو بیرکین می‌ دهد

کیف Margaux دارای تاییدیه هری استایلز است، که به این معنی است که در شرف تبدیل شدن به ترند تر از همیشه است. هری در حال حمل کیف چرمی نرم 15 اینچی، طراحی شده توسط مارک مری کیت و اشلی اولسن، و طراحی کلاسیک دیده شده است. روز یکشنبه در نیویورک، استایلز با دوست خود

کیف Margaux دارای تاییدیه هری استایلز است، که به این معنی است که در شرف تبدیل شدن به ترند تر از همیشه است. هری در حال حمل کیف چرمی نرم 15 اینچی، طراحی شده توسط مارک مری کیت و اشلی اولسن، و طراحی کلاسیک دیده شده است.

روز یکشنبه در نیویورک، استایلز با دوست خود تیلور راسل در حالی که کیف مشکی را حمل می‌ کرد بیرون رفت. او قبلاً در ماه فوریه در حالی که به پاریس سفر می کرد در حال حمل کیف مارگو دیده شده بود.

استایلز همچنین پس از تراشیدن سرش در اواخر سال گذشته، آخرین مدل موی خود را به نمایش گذاشت. این خواننده و بازیگر هنگامی که در ماه نوامبر در کنسرت U2 در لاس وگاس با راسل اولین آهنگی را به نمایش گذاشت، طرفداران را شگفت زده کرد.

از آن زمان، استایلز، که در حال حاضر از زمان پایان دادن به عشق چند ساله خود در تور در تعطیلات است، تنها در چند مورد عکس گرفته شده است، اما هر بار، موهای او کمی بلندتر شده است درست همانطور که انتظار می رود رشد کند.

این هنرمند برنده گرمی در یک مسابقه فوتبال در ماه فوریه با موهای کوتاه جدید خود (و بسیار کمتر مجعد) که به طور کامل نمایش داده شده بود، شرکت کرد.

برچسب ها :

ناموجود