تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 6487

هایلی استاینفلد چرخشی در ترند ناخن طبیعی ایجاد کرد

هایلی استاینفلد چرخشی در ترند ناخن طبیعی ایجاد کرد

اگرچه هنوز چند هفته تا ماه مد فاصله داریم، اما طراحان در تمام تابستان سوآر های شیکی برگزار کرده اند. به عنوان مثال، ( میو میو ) Miu Miu به تازگی میزبان رویداد Summer Club خود بود و مملو از افراد مشهوری مانند هیلی بیبر و جی جی حدید بود. هایلی استاینفلد نیز ظاهر شد،

اگرچه هنوز چند هفته تا ماه مد فاصله داریم، اما طراحان در تمام تابستان سوآر های شیکی برگزار کرده اند. به عنوان مثال، ( میو میو ) Miu Miu به تازگی میزبان رویداد Summer Club خود بود و مملو از افراد مشهوری مانند هیلی بیبر و جی جی حدید بود. هایلی استاینفلد نیز ظاهر شد، و ناخن های طبیعی و زرق و برق دار قدیمی هالیوود تمام چیزی است که می توانیم به آن فکر کنیم.

در 26 جولای، استاینفلد در این رویداد در مالیبو شرکت کرد و لباسی کرم میو میو با، لبه‌های میدی پوشیده بود. استایلیست‌های او راب زنگردی و ماریل هن با یک کیف دستی مشکی Miu Miu، صندل‌های میو میو مشکی با پاپیون، حلقه‌های طلایی و الماسی و چندین حلقه طلایی و الماسی به این ظاهر اضافه کردند.

لباس او از بالا تا پایین تجمل را به ارمغان می آورد، و ناخن های طبیعی ظاهر کاملی برای ظاهر آرام و در عین حال بوژی او بود. هنرمند ناخن تام باچیک ابتدا با ابزار Tweezerman یک شکل گرد با طول متوسط ​​روی ناخن های این ستاره ایجاد کرد و سپس از لاک ناخن برای ساختن کامل مانیکور و یک نوک فرانسوی خاموش استفاده کرد.

لاک تقریباً کاملاً با رنگ پوست استاینفلد مطابقت داشت و مانیکور او را به ترند ناخن های طبیعی وامی داشت. در حالی که افراد در TikTok از ناخن طبیعی به عنوان راهی برای کنار گذاشتن کلی سالن ناخن استفاده می‌ کنند، مانوی طبیعی استاینفلد برداشت شیک‌ تری از این روند است.

در مورد بقیه جذابیت هایش، استاینفلد زرق و برق قدیمی هالیوود را به مالیبو آورد. آرایشگر مشهور، ایرینل د لئون، یک قسمت جانبی در موهای استاینفلد ایجاد کرد و در سرتاسر تارهای او فرهای نرم و قابل لمس ایجاد کرد. در حالی که موهای او در مقایسه با اکثر مدل‌ های موی کرکی هالیوود ظاهری براق‌ تر دارند، اما هنوز حجم زیادی در بالا دارند.

و برای تقویت حال و هوای هالیوود، استاینفلد بوسیله آرایشگر اش کی هولم، آستر مرلین مونرو به تن کرد. هولم به طرز ماهرانه ای چشم های ستاره را آرایش کرد و سایه ای مات مات در امتداد خط مژه پایینی و در چین او اضافه کرد. او سپس با یک سایه چشم درخشان بژ روی پلک، روشنایی ایجاد کرد. هولم این ظاهر را با یک آستر بالدار دراز و نازک و یک لبه ساتن روکش شده به پایان رساند و در نهایت همه را با رژگونه مرجانی به پایان رساند.

برچسب ها :

ناموجود