تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
کد خبر : 9295

نیکی نیکول در دیدار خود با مسی از او حمایت می کند

نیکی نیکول در دیدار خود با مسی از او حمایت می کند

نیکی نیکول برای جایزه موسیقی لاتین بیلبورد به میامی سفر کرد. او در یک بازی اینتر میامی در حالی که در شهر برای حمایت از مشهور ترین فوتبالیست کشورش، لیونل مسی است هیجان زده است. او قبلا فاش کرد که از قبل مسی و خانواده اش را می شناسد. خواننده جوان آرژانتینی فرصت دیدن او

نیکی نیکول برای جایزه موسیقی لاتین بیلبورد به میامی سفر کرد. او در یک بازی اینتر میامی در حالی که در شهر برای حمایت از مشهور ترین فوتبالیست کشورش، لیونل مسی است هیجان زده است. او قبلا فاش کرد که از قبل مسی و خانواده اش را می شناسد. خواننده جوان آرژانتینی فرصت دیدن او را از دست نداد و آخر هفته گذشته از استادیوم بازدید کرد و در آنجا فرصتی یافت تا با معبود آرژانتین دیدار و عکس بگیرد.

در 7 اکتبر، اینتر میامی مقابل اف سی سینسیناتی بازی کرد، دیداری که برای تیم میزبان خوب پیش نرفت. با وجود این، استادیوم DRV PNK هواداران زیادی از جمله برخی افراد مشهور جوان داشت. نیکی نیکول با هنرمند مکزیکی پسو پلوما و ستاره های آرژانتینی بیزاراپ، دوکی و لوتا در آنجا حضور داشتند. آنها از ورودی VIP استفاده کردند و مستقیماً به قسمت جایگاه VIP در کنار نیمکت اینتر میامی رفتند.

منطقه ای که این هنرمندان جوان در آن نشسته بودند معمولاً برای افراد مشهور دعوت شده، مانند تنیسور سرنا ویلیامز و بسکتبالیست لبرون جیمز، و همچنین مدیران تیم و اعضای خانواده بازیکنان در نظر گرفته شده است. از این نقطه خاص، نیکی و گروهش دیدی نزدیک از بازی داشتند و شانس استقبال از فوق ستاره آرژانتینی را داشتند.

زمانی که مسی وارد زمین شد، به دلیل شروع نکردن بازی، به روی نیمکت تعویضی ها رفت. در این هنگام با خوانندگان ملاقات کرد و با در آغوش گرفتن و دست دادن به گرمی از آنها استقبال کرد. تصاویر آنها به سرعت در فضای مجازی پخش شد و رویا های هزاران هوادار را که آرزوی دیدار با قهرمان جام جهانی را داشتند به حقیقت پیوست.

همانطور که چندین رسانه گزارش دادند، همه هنرمندان یک پیراهن مشکی با شماره 10 مسی دریافت کردند که هنگام تماشای بازی آن را به تن داشتند. استثنا دوکی بود که در جریان مسابقه با پیراهن هاوایی دیده شد. نیکی که پر از هیجان بود، تصویری را در استوری اینستاگرام خود با خوانندگان دیگر و ستاره اینتر میامی به اشتراک گذاشت.

حمایت آرژانتینی ها در ورزشگاه

هفته گذشته خواننده جوان در مصاحبه ای مبنی بر اینکه در روز تعطیل خود از تماشای بازی اینتر میامی برای حمایت از لئو لذت می برد. او گفت: “آرژانتینی ها از یکدیگر حمایت می کنند.” در همان لحظه بود که او ارتباط خود را با مسی فاش کرد. “بله، بله، او را می شناسم. این خواننده با اشاره به شهر معروف آرژانتینی که خود و مسی اهل آرژانتین هستند، گفت: خوشبختانه من خانواده او را نیز می شناسم زیرا ما هر دو اهل روزاریو هستیم.

حقیقت این است که از آنجایی که من اتفاقی اینجا (در میامی) بودم و او بازی می‌ کند، دوست دارم به دیدن او بروم و از او حمایت کنم. نیکی حتی توضیح داد که برنامه رفتن به استادیوم برای دیدن مسی از قبل انجام شده بود، و او تنها نخواهد رفت، بلکه با برخی از دوستان با استعداد خود که به بیلبورد نیز آمده بودند، خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود