تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۴
کد خبر : 9144

نیکی نیکول ارتباط خود با لیونل مسی را فاش می کند

نیکی نیکول ارتباط خود با لیونل مسی را فاش می کند

نیکی نیکول یکی از بزرگترین هنرمندان پاپ و رگیتون در آمریکای لاتین است. او تنها با 23 سال سن، به عنوان یک هنرمند بین المللی وارد مرحله جدیدی می شود و برای اولین بار در جوایز موسیقی لاتین بیلبورد شرکت می کند. این نمایش که پنجشنبه 5 اکتبر در مرکز واتسکو در کورال گیبلز میزبانی

نیکی نیکول یکی از بزرگترین هنرمندان پاپ و رگیتون در آمریکای لاتین است. او تنها با 23 سال سن، به عنوان یک هنرمند بین المللی وارد مرحله جدیدی می شود و برای اولین بار در جوایز موسیقی لاتین بیلبورد شرکت می کند. این نمایش که پنجشنبه 5 اکتبر در مرکز واتسکو در کورال گیبلز میزبانی می شود، او اجرای زنده ای خواهد داشت. در گفتگوی اختصاصی، نیکی از هیجان خود صحبت کرد و در مورد رابطه اش با لیونل مسی و خانواده اش صحبت کرد.

نیکی فاش کرد که در روز تعطیل خود قصد داشت برای حمایت از مسی در یک مسابقه اینتر میامی شرکت کند. او گفت: “ما آرژانتینی ها از یکدیگر حمایت می کنیم.” او همچنین فاش کرد که او و مسی خیلی به عقب برگشته‌ اند و خانواده‌ هایشان همدیگر را می‌شناسند. “آره، من او را می شناسم. خوشبختانه من خانواده او را نیز می شناسم، زیرا ما هر دو اهل روزاریو هستیم.

او گفت: “حقیقت این است که از آنجایی که مراسم اهدای جوایز در میامی برگزار می شود و او بازی می کند، من دوست دارم او را ببینم و از او حمایت کنم. نیکی فاش کرد که قبلاً با دوستانش برنامه ریزی کرده است، از جمله بیزاراپ و دوکی، که در گذشته با آنها همکاری های موسیقی انجام داده است، از جمله آهنگ “یا من فوی” که در سال 2021 منتشر شده است برای تماشای بازی مسی بروند.

برچسب ها :

ناموجود