تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 11484

نیکولا پلتز بکهام و هارپر بکهام با استایل مکمل جذاب می شوند

نیکولا پلتز بکهام و هارپر بکهام با استایل مکمل جذاب می شوند

هارپر بکهام و نیکولا پلتز بکهام عاشق دوران پیوند خواهرانه خود هستند. نیکولا، روز سه‌ شنبه یک ویدیوی «دوقلویی» شیرین از خواهر شوهر هارپر را در تیک تاک به اشتراک گذاشت که در آن دو نفر با لباس‌ های مکمل پیوند نزدیک خود را نشان دادند. او این ویدئو را با عنوان “دوقلویی با خواهر

هارپر بکهام و نیکولا پلتز بکهام عاشق دوران پیوند خواهرانه خود هستند. نیکولا، روز سه‌ شنبه یک ویدیوی «دوقلویی» شیرین از خواهر شوهر هارپر را در تیک تاک به اشتراک گذاشت که در آن دو نفر با لباس‌ های مکمل پیوند نزدیک خود را نشان دادند. او این ویدئو را با عنوان “دوقلویی با خواهر بچه” نوشت.

در این ویدئو، هارپر که پدر و مادرش دیوید و ویکتوریا بکهام هستند لباس صورتی روشنی به تن کرد که با دامن صورتی روشن نیکولا همخوانی داشت. نیکولا روی دامن خود را با یک پیراهن مشکی متضاد پوشانده بود.

نیکولا، که با برادر بزرگ هارپر، بروکلین پلتز بکهام ازدواج کرده است، عاشق لحظات خواهر بزرگش با دختر نوجوان است. او لحظه شیرین دیگری را با جوانترین بکهام در پشت صحنه در نمایش هفته مد پاریس ویکتوریا در اکتبر به نمایش گذاشت.

نیکولا در توضیح عکس زیبا نوشت: “نمایش بسیار زیبایی با خواهر عزیزم تبریک می گویم.”

این تصویر نیکولا و هارپر را نشان می دهد که در حالی که در مقابل آینه پشت صحنه نمایش که در خانه شهری سابق طراح Chanel کارل لاگرفل در پایتخت فرانسه برگزار شد، به سمت یکدیگر خم شده اند.

نیکولا در این تصویر یک دستبند مشکی، دامن مدادی خاکستری و جوراب‌های توری به تن داشت در حالی که هارپر در یک لباس کرم بلند شیک به نظر می‌ رسید.

نیکولا همچنین با مجموعه ای از عکس های بامزه از آنها در تابستان تولد 12 سالگی هارپر را در اینستاگرام تبریک گفت. در کنار لحظات شیرین، که شامل عکسی از آنها با خالکوبی های موقتی مشابه بود.

برچسب ها :

ناموجود