تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
کد خبر : 10536

نیکولا پلتز بکهام با استایل شیک خود به ویکتوریا بکهام ادای احترام می کند!

نیکولا پلتز بکهام با استایل شیک خود به ویکتوریا بکهام ادای احترام می کند!

نیکولا پلتز بکهام انتخاب های مد خود را در خانواده حفظ می کند! این مدل و بازیگر 28 ساله در عکسی که روز یکشنبه در حالی که او یک شلوار شیک از طراح مد ویکتوریا بکهام پوشیده بود، از مادر شوهرش حمایت کرد. همسرش بروکلین پلتز بکهام در این عکس به او ملحق شد و

نیکولا پلتز بکهام انتخاب های مد خود را در خانواده حفظ می کند! این مدل و بازیگر 28 ساله در عکسی که روز یکشنبه در حالی که او یک شلوار شیک از طراح مد ویکتوریا بکهام پوشیده بود، از مادر شوهرش حمایت کرد.

همسرش بروکلین پلتز بکهام در این عکس به او ملحق شد و این جفت با لباس‌ های مشکی مشابه در ورودی سفید براقی که درختان روشن و گل‌ های قرمز و نارنجی را پوشانده بود، ژست گرفتند.

نیکولا پلتز شلوار را از برند مادر شوهر ویکتوریا بکهام می ستاید: «خیلی وسواس».

نیکولا یک تاپ نیم تنه مشکی و یک جفت شلوار مشکی گشاد با یک بند سفید از برند ویکتوریا پوشیده بود. او ظاهر شیک عصر خود را با یک کیف دستی کوچک مشکی و یک جفت گوشواره حلقه ای نقره ای بزرگ تزئین کرد.

نیکولا پلتز بکهام با انتشار چند سلفی، نگاه دقیق تری به زیبایی خود داشت. او موهایش را با موج های باز می پوشید و چشم گربه ای دودی با رژگونه صورتی و لب های صورتی براق داشت.

در همین حال، بروکلین با پوشیدن یک تاپ هنلی مشکی با شلوار گشاد مشکی و کفش های کتانی آدیداس، به طور معمولی با حال به نظر می رسید.

پست نیکولا برای ادای احترام به ویکتوریا، پس از آن منتشر شد که او ماه گذشته بار دیگر در یک عکس دیگر به مادر شوهرش ادای احترام کرد، در حالی که او یک تی شرت قدیمی از ویکتوریا به عنوان اسپایس شیک از روزهای اسپایس گرلز خود در جریان بازدید از لندن به تن داشت.

در این عکس، نیکولا با یک تی شرت سفید سایز بزرگ که تصویر ویکتوریا در جلو با حروف بزرگ چاپ شده بود، ژست گرفت.

نیکولا در ماه های اخیر به حمایت خود از مادرشوهر و خانواده بکهام ادامه داده است. در ماه سپتامبر، این بازیگر به همراه خانواده در نمایش مد ویکتوریا در هفته مد پاریس شرکت کرد و در ماه اکتبر، با بروکلین و خواهران و برادرانش در اولین نمایش فیلم مستند نتفلیکس پدرشوهرش دیوید بکهام در لندن شرکت کرد.

برچسب ها :

ناموجود