تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 11916

نیکولا پلتز بکهام آخرین ترند مانیکور کلاسیک جسورانه را می پوشد

نیکولا پلتز بکهام آخرین ترند مانیکور کلاسیک جسورانه را می پوشد

وقتی صحبت از نیکولا پلتز بکهام به میان می آید، مانیکور های او معمولاً به اندازه سبک او مینیمال هستند. جایی که مجموعه‌ های فرش قرمز او عموماً طرح‌ های تک رنگ، براق و کمی تند هستند. ناخن هایی که او با آنها جفت می کند همه چیز در مورد رنگ های کلاسیک است. و

وقتی صحبت از نیکولا پلتز بکهام به میان می آید، مانیکور های او معمولاً به اندازه سبک او مینیمال هستند. جایی که مجموعه‌ های فرش قرمز او عموماً طرح‌ های تک رنگ، براق و کمی تند هستند. ناخن هایی که او با آنها جفت می کند همه چیز در مورد رنگ های کلاسیک است. و زمانی که اینطور نیست، او مانیکور هایی را انتخاب می کند که بسیار مد روز و پر از درخشش هستند. با این حال، آخرین مانیکور مد روز او مطمئناً جسورترین او تاکنون است.

در 9 ژانویه، زولا گانزورگیت، مانیکوریست پلتز بکهام، ویدیوی کوتاهی را منتشر کرد که تمام جزئیات آخرین همکاری خلاقانه این دو را نشان می‌ دهد ادای احترامی به فیلم آینده این بازیگر و کارگردان، لولا، که دو مورد از بزرگترین روند های زیبایی را با هم ترکیب می‌ کند.

مانیکور همان شکلی بود که ستاره به آن تمایل دارد طول متوسط ​​با شکل بادامی. با این حال، در بالای ظاهر کلاسیک قرار داشت.

برای پایه ناخن ها، گانزورگیت از یک روند اختراع شده توسط هایلی بیبر استفاده کرد: زیبایی پری آلو شکر. ناخن‌ ها از پایه تا نوک با زرق و برق صورتی و نقره‌ ای پوشانده شده‌ اند بسیار شبیه به رنگ لب پپتید با طعم ژله‌ ای که در مرکز اختراع بیبر قرار داشت.

انگار این به اندازه کافی هیجان انگیز نبود، ناخن های او با زیباترین طرح های جلوه گری که توسط گانزورگیت نقاشی شده بود، تزئین شده بود. روی هر دو انگشت اشاره ستاره یک پاپیون صورتی زیبا در مرکز ناخن های او بود. سپس روی انگشتان حلقه او کلمه “لولا” نوشته شده بود که گویی مانند روبانی که به شکل کلمه خم می شود، نوشته شده بود.

همه ما می‌ دانیم که پاپیون اشاره‌ ای به روند محبوب جلوه گری است که راه خود را به همه چیز از فرش های قرمز هفته مد نیویورک گرفته تا موزیک ویدیو ها و موهای افراد مشهور راه پیدا کرده است. با این حال، چیزی که کمتر آشکار است این است که چرا او “لولا” را روی انگشتان خود داشت.

این نام اشاره ای به فیلم جدید پلتز بکهام به نام لولا است که قرار است در 9 فوریه اکران شود. این فیلم اولین کارگردانی این بازیگر در مورد خواهر بزرگی به نام لولا با بازی پلتز بکهام است که برای به دست آوردن این جایزه دست از هیچ کاری نمی کشد. پول مورد نیاز برای بیرون آوردن برادر کوچکش از یک خانه سمی.

اگر چه اطلاعات کمی در مورد زیبایی شناسی فیلم وجود دارد به غیر از یک پست خالق آن آخرین مانیکور پلتز بکهام نشانه ای است، اما ما در انتظار یک رفتار فوق العاده زنانه هستیم.

برچسب ها :

ناموجود