تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
کد خبر : 9917

نیکولا پلتز با الهام از استایل ویکتوریا بکهام خیره کننده بود

نیکولا پلتز با الهام از استایل ویکتوریا بکهام خیره کننده بود

نیکولا پلتز بکهام یکی از طرفداران شیک ویکتوریا بکهام است! روز پنجشنبه، این بازیگر 28 ساله با پوشیدن یک تی شرت رترو از این طراح مد از روز های اسپایس گرلز، به مادر شوهرش ویکتوریا بکهام ادای احترام کرد. این لباس تصویری از ویکتوریا 49 ساله را نشان می‌ داد که لباس مشکی شیک پوش

نیکولا پلتز بکهام یکی از طرفداران شیک ویکتوریا بکهام است! روز پنجشنبه، این بازیگر 28 ساله با پوشیدن یک تی شرت رترو از این طراح مد از روز های اسپایس گرلز، به مادر شوهرش ویکتوریا بکهام ادای احترام کرد.

این لباس تصویری از ویکتوریا 49 ساله را نشان می‌ داد که لباس مشکی شیک پوش که با نام مستعار اسپایس گرلز با حروف زرد به تن داشت. نیکولا تصویری از خود را در لباس به عنوان بخشی از عکس های اینستاگرام با عنوان “لندن بار” به اشتراک گذاشت. نیکولا در تصاویر الهام گرفته از استایل ویکتوریا بکهام خیره کننده به نظر می رسید.

و به نظر می رسد انتخاب لباس او را در کتاب های خوب ویکتوریا قرار داده است، همانطور که ویکتوریا در بخش نظرات نوشت: “این را دوست دارم! .”

شوهر نیکولا، پسر بزرگ ویکتوریا، بروکلین پلتز بکهام، نیز از این پست قدردانی کرد. پست نیکولا چند روز پس از آن منتشر شد که او و بروکلین 24 ساله با ویکتوریا و همسرش دیوید بکهام در میامی شام خوردند.

لیونل مسی، بازیکن فوتبال، آنتونلا روکوزو، همسرش ، و سرجیو بوسکتس، ستاره تیم فوتبال اینتر میامی، و همسرش النا گالارا نیز به این چهار نفر پیوستند.

ویکتوریا با به اشتراک گذاشتن یک سری عکس از عصر سه شنبه در اینستاگرام، نوشت: “بوسه از میامی” و همراهان شام خود را تگ کرد.

در عکس، ویکتوریا و نیکولا را می‌ توان دید که با لباس مشکی هماهنگ هستند، در حالی که ویکتوریا بازوی خود را دور شانه نیکولا قرار داد در حالی که نیکولا دست او را گرفته بود.

در اوایل این ماه، نیکولا و بروکلین نیز به ویکتوریا و دیوید پیوستند تا انتشار مستند چهار قسمتی دیوید از نتفلیکس، بکهام، را در اولین نمایش لندن جشن بگیرند

سایر فرزندان ویکتوریا و دیوید پسران رومئو بکام 21 ساله و کروز بکهام 18 ساله و دختر هارپر بکهام 12 ساله نیز در این مراسم حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود