تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر : 6348

نیلم گیل به شایعات عاشقانه با لئوناردو دی کاپریو پایان داد

نیلم گیل به شایعات عاشقانه با لئوناردو دی کاپریو پایان داد

لئوناردو دی کاپریو، 48 ساله، و مدل، نیلم گیل، 28 ساله، زمانی که در تعطیلات خود در فرانسه و ایتالیا در این هفته مشاهده شدند، شایعات عاشقانه‌ای در حال چرخش بودند. با این حال، نیلم گفت که او و لئوناردو فقط با هم دوست هستند. او در استوری اینستاگرام خود در روز جمعه، 28 جولای،

لئوناردو دی کاپریو، 48 ساله، و مدل، نیلم گیل، 28 ساله، زمانی که در تعطیلات خود در فرانسه و ایتالیا در این هفته مشاهده شدند، شایعات عاشقانه‌ای در حال چرخش بودند. با این حال، نیلم گفت که او و لئوناردو فقط با هم دوست هستند. او در استوری اینستاگرام خود در روز جمعه، 28 جولای، همانطور که نوشت: «فقط برای پاک کردن شایعات… من «معشوقه جدید» لئوناردو دی کاپریو نیستم.

“در واقع، من با یک دوست خوب لئوناردو در یک رابطه متعهدانه هستم و اکنون چندین ماه است که رابطه را دارم. تنها دلیلی که ما در همان مجاورت دیده شده‌ایم، این است که من با دوست من هم آنجا بوده‌ است.» او در پایان گفت: “امیدوارم این همه داستان های نادرست را پاک کند.”

 

قبل از این در اروپا، بازیگر تایتانیک و مدل بریتانیایی هنگام صرف غذا در پاریس با توبی مگوایر، دوست قدیمی لئو، دیده شدند. توبی، 48 ساله، ازدواج نکرده است و مشخص نیست که آیا او دوست دختر دارد یا خیر. لئوناردو و نیلم طی چند ماه گذشته چندین بار با هم یا در یک مؤسسه عکس گرفته‌اند، از جمله در یک رستوران لندن با لئو و مادرش، ایرملین ایندنبیرکن، بر اساس عکس‌های به دست آمده توسط Page Six.

اگر لئو و نیلم یک آیتم نباشند، ممکن است ستاره رومئو ژولیت هنوز هم علاقه‌مندی خود را به نام جی جی حدید ببیند. به گفته یکی از منابع داخلی Page Six، آنها برای اولین بار در سپتامبر 2022 در هفته مد نیویورک شایعات عاشقانه را برانگیختند و آخرین بار در همپتون ها در مهمانی سالانه چهارم جولای دیوید روزنبرگ اقتصاددان دیده شدند. لئو و جی جی با هم صحبت می کردند. او هیجان زده به نظر می رسید. همه فکر می کردند که آنها [به عنوان یک زوج] با هم هستند،” البته این منبع ادعا کرده بود.

مشاهده گزارش‌شده گزارش‌ هایی را ثابت کرد که رابطه این زوج اشتباه بوده است. اگرچه، مشخص نیست که آنها تا به حال در چه میزان رابطه بوده اند. در حالی که جی جی و لئو تقریباً یک سال است که در یک مکان در یک زمان دیده شده اند، چندین گزارش ادعا کرده اند که جی جی یک رابطه را در اولویت قرار نمی دهد.

لئو به وضوح به جی جی علاقه مند است، ، اما او خیلی با حال بازی می کند زیرا قرار ملاقات برای او در حال حاضر اولویت نیست.

برچسب ها :

ناموجود