تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
کد خبر : 9089

نگاه شیک تیلور سوئیفت هنگام تشویق تراویس کلس را ببینید

نگاه شیک تیلور سوئیفت هنگام تشویق تراویس کلس را ببینید

تیلور سوئیفت بار دیگر سبک روز بازی خود را به رخ می کشد! تیلور روز یکشنبه دومین حضور خود در NFL را در حمایت از کانزاس سیتی چیفز تراویس کلس انجام داد و در مسابقه تیمش مقابل نیویورک جتس در ایست رادرفورد، نیوجرسی شرکت کرد. سوئیفت با یک تاپ آستین بلند مشکی و شلوار جین

تیلور سوئیفت بار دیگر سبک روز بازی خود را به رخ می کشد! تیلور روز یکشنبه دومین حضور خود در NFL را در حمایت از کانزاس سیتی چیفز تراویس کلس انجام داد و در مسابقه تیمش مقابل نیویورک جتس در ایست رادرفورد، نیوجرسی شرکت کرد.

سوئیفت با یک تاپ آستین بلند مشکی و شلوار جین کمر بلند آریایی که دارای تزئینات کریستالی در جلو و پشت است، شیک به نظر می‌ رسید. او یک ژاکت مشکی را روی لباس‌ هایش انداخت و یک جفت چکمه‌ های براق مشکی تا بالای زانو و با زیره‌ های قرمز تزئین کرد.

در مورد زیبایی ظاهری او، او موهای بلند خود را پایین انداخته و رنگ لب قرمز پر رنگ خود را به نمایش گذاشته است. آخرین حضور سوئیفت در روز بازی دقیقاً یک هفته پس از آن صورت می‌ گیرد که او با شور و شوق برای کلس، در استادیوم خانگی چیفز در میسوری در حالی که آنها در 24 سپتامبر مقابل شیکاگو بیرز قرار گرفتند، دیده شد.

سوئیفت که در کنار مادر کلس، دونا، در جایگاه ویژه تماشاگران نشسته بود، در حالی که بازی هیجان انگیز در میدان را تماشا می کرد، از بروز هیجان خود جلوگیری نکرد. زمانی که کلس یک تاچ داون به ثمر رساند، در یک ویدیو ضبط شد که فریاد شادی می‌ زند.

در بازی هفته گذشته، سوئیفت با پوشیدن لباس قرمز و سفید چیفز با تاپ سفید، شورت مشکی و کفش ورزشی، روحیه تیمی خود را به نمایش گذاشت.

پس از پیروزی 41-10 چیفز، سوئیفت و کلس بعداً در حال خروج شیک از استادیوم با هم دیده شدند. کلس برای یک شب بیرون از خانه یک کت جین طرح‌ دار و شلوار جین سوپر کید پوشیده بود در حالی که سویفت در کنارش راه می‌ رفت و لبخند می‌ زد، که ژاکت چیفزش را دور کمرش بسته بود.

برچسب ها :

ناموجود