تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 11234

نظر لئوناردو دی کاپریو در مورد فوتبال چالش برانگیز می شود

نظر لئوناردو دی کاپریو در مورد فوتبال چالش برانگیز می شود

به نظر می رسد لئوناردو دی کاپریو به ورزش های مختلف غیر از فوتبال علاقه دارد. ستاره هالیوود در گفتگوی اخیرش با لیلی گلادستون، همبازی اش در «قاتلان ماه گل»، فاش کرد که چیز زیادی درباره این ورزش محبوب نمی داند. این گفتگو نشان داد که آیا بازیکنان لیگ برتر انگلیس در مقایسه با بسکتبالیست

به نظر می رسد لئوناردو دی کاپریو به ورزش های مختلف غیر از فوتبال علاقه دارد. ستاره هالیوود در گفتگوی اخیرش با لیلی گلادستون، همبازی اش در «قاتلان ماه گل»، فاش کرد که چیز زیادی درباره این ورزش محبوب نمی داند.

این گفتگو نشان داد که آیا بازیکنان لیگ برتر انگلیس در مقایسه با بسکتبالیست های ایالات متحده بهتر از مایکل جردن هستند؟ بازیگر با تعجب پرسید و او را به عنوان “بزرگترین بسکتبالیست تاریخ” توصیف کرد.

دی کاپریو با این سوال که “آرسنال چیست؟” باعث شد تا طرفداران فوتبال واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی داشته باشند. جای تعجب نیست که این بازیگر از ترجیح خود برای بسکتبال دفاع کند، زیرا او به دلیل حضور در چندین رویداد ورزشی بسکتبال شناخته شده است.

عشق او به بسکتبال به گذشته بر می گردد و او در بازی های لس آنجلس لیکرز نیز حضور دارد. با این حال، به نظر می رسد این بازیگر زمانی که صحبت از نظرات خود در مورد فوتبال می شد، فقط شوخی می کرد، زیرا قبلاً در مسابقات فوتبال دیده شده است.

این ستاره قبلاً در جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی دیده شده بود و در سال 2013 به همراه مادرش در بازی لیگ قهرمانان اروپا در پاریس شرکت کرد. علاوه بر این، این بازیگر میزبان یک مهمانی تماشایی در یک قایق تفریحی لوکس در طول جام جهانی برزیل بود.

دی کاپریو از طرفداران سایر ورزش ها نیز هست. این بازیگر در گذشته در حال حضور در مسابقات هاکی و گلف با دوستان و خانواده اش از او عکس گرفته شده است. اما علاقه او به بسکتبال غیرقابل انکار است که قطعاً دلیل اظهار نظر های او در صحبت های اخیرش در مورد فوتبال بوده است.

برچسب ها :

ناموجود