تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 8863

نامزد پیشین تراویس کلس به تیلور سویفت هشدار می دهد

نامزد پیشین تراویس کلس به تیلور سویفت هشدار می دهد

دوست دختر سابق تراویس کلس، شخصیت تلویزیونی مایا بنبری، چند کلمه انتخابی برای تیلور سویفت به عنوان شایعه ساخت یک رمان عاشقانه داشت. او برای نظراتی که در 26 سپتامبر منتشر شد، به دیلی میل گفت: «زمانی که یک متقلب همیشه یک کلاهبردار بود، که بازتاب احساسات یک توییت پاک شده قبلی است. مایا، 31

دوست دختر سابق تراویس کلس، شخصیت تلویزیونی مایا بنبری، چند کلمه انتخابی برای تیلور سویفت به عنوان شایعه ساخت یک رمان عاشقانه داشت. او برای نظراتی که در 26 سپتامبر منتشر شد، به دیلی میل گفت: «زمانی که یک متقلب همیشه یک کلاهبردار بود، که بازتاب احساسات یک توییت پاک شده قبلی است.

مایا، 31 ساله، ادامه داد: «تیلور دختری با مزه با روحیه زیبا به نظر می رسد، بنابراین برای او آرزوی موفقیت می کنم، اما اگر به او توصیه نمی کردم که باهوش باشد، دختر بودن خود را به جا نمی آوردم! من مطمئن هستم که او تا به حال این توانایی را به دست آورده است که ببیند چه کسی واقعاً برای او وجود دارد و چه کسی فقط از او استفاده می کند. من فقط می توانم امیدوار باشم که او در این شرایط معلم شود و نه دانش آموز.»

 

مایا گفت که او فقط می‌ تواند نظر و توصیه‌ هایش را بر اساس آنچه او می‌ داند استوار کند، “مردی که من او را در زمان قرار ملاقات می‌ شناختم.” او در کامنت‌ های جنجالی نتیجه‌ گیری کرد: «فقط زمان مشخص می‌ کند، اما همانطور که همیشه می‌ گوید، یک متقلب همیشه یک کلاهبردار بود.

تراویس و مایا در حین فیلمبرداری 2016 E! سریال واقعیت Catching Kelce وارد رابطه با او شد. اما پس از چندین ماه قرار ملاقات، مایا این ورزشکار حرفه ای را از طریق توییتر متهم کرد که به او خیانت کرده است. او نوشت: «وقتی پنج ماه پیش شما و نامزد سابقتان از هم جدا شدید، اما از طریق رسانه‌ های اجتماعی متوجه شدید که او ظاهراً ۶ رابطه دیگر هم داشته است…»

شایعات در مورد یک عاشقانه با پدیده پاپ تیلور سوئیفت در ماه جولای آغاز شد، زمانی که تراویس اعتراف کرد که در یک قسمت از پادکست New Heights با او معاشقه کرده است. او اعتراف کرد: «من کمی بد اخلاق بودم که نتوانستم یکی از دستبند هایی را که برایش ساخته بودم به او بدهم. من می‌ خواستم به تیلور سوئیفت یکی از آنها را با شماره‌ ام بدهم.» او افزود: “او با کسی ملاقات نمی کند یا حداقل نمی خواست با من ملاقات کند، بنابراین من آن را شخصی کردم.”

برادر تراویس، جیسون کلس، ظاهراً در مصاحبه ای با WIP Morning Show در 20 سپتامبر، این رابطه عاشقانه ادعایی را تایید کرد. وقتی از او پرسیده شد، پاسخ دادن به آن سخت است زیرا من واقعاً چیز زیادی در مورد آنچه در زندگی عاشقانه تراویس اتفاق می افتد نمی دانم. در مورد آنها من سعی می‌ کنم کسب‌ و کار او، تجارت او را حفظ کنم و از آن دنیا دور بمانم.»

او ادامه داد: «اما این را گفت. من فکر می‌ کنم که آنها عالی کار می‌ کنند، و فکر می‌ کنم همه اینها 100 درصد درست است.» تیلور متعاقباً در حال تشویق تراویس در بازی چیفز در 24 سپتامبر دیده شد.

برچسب ها :

ناموجود