تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۸
کد خبر : 9037

نامزد سابق برد پیت از محصولات زیبایی او تمجید می کند

نامزد سابق برد پیت از محصولات زیبایی او تمجید می کند

گوئینت پالترو کسی نیست که هنگام امتحان محصولات مراقبت از پوست تبعیض قائل شود حتی اگر آنها توسط نامزد سابقش ساخته شده باشند! این بازیگر 51 ساله برای مصاحبه جدیدی که روز یکشنبه منتشر شد با نیویورک تایمز صحبت کرد و در آن توضیح داد که خط مراقبت از پوست Le Domaine برد پیت را

گوئینت پالترو کسی نیست که هنگام امتحان محصولات مراقبت از پوست تبعیض قائل شود حتی اگر آنها توسط نامزد سابقش ساخته شده باشند!

این بازیگر 51 ساله برای مصاحبه جدیدی که روز یکشنبه منتشر شد با نیویورک تایمز صحبت کرد و در آن توضیح داد که خط مراقبت از پوست Le Domaine برد پیت را امتحان کرده است.

پالترو در مصاحبه ای با شرکت زیبایی بدون جنسیت پیت که اکتبر گذشته منتشر شد، گفت: “خوب است.” “آره، واقعا زیباست.”

طبق گزارش تایمز، پیت 59 ساله حتی برخی از محصولات خط تولید خود را برای پالترو که قبلاً با او نامزد بوده فرستاده است. پیت سال گذشته در مصاحبه ای با ووگ بریتانیا مجموعه محصولات زیبایی خود را معرفی کرد.

در آن زمان، این بر گفت که پالترو که در حال حاضر 15 سالگی از ایجاد برند سبک زندگی خود Goop را جشن می گیرد بر برند او تأثیر گذاشته است.

او ادامه داد: “من عاشق کاری هستم که گوئینت [با گوپ] انجام داد.” او هنوز یک دوست واقعاً عزیز است، و این امپراتوری را ساخته است. او همیشه این را به عنوان یک متصدی در خود داشته است، و این یک خروجی خلاقانه دوست داشتنی برای او بوده است.”

پیت اضافه کرد که پالترو حتی در آموزش اهمیت مراقبت از پوستش به او نقش داشته است و توضیح داد: “او احتمالاً اولین کسی بود که مرا مجبور کرد حتی دو بار در روز صورتم را بشویم … شاید.”

پالترو و پیت به مدت دو سال با هم قرار می گذاشتند. این دو نفر مدتهاست که به روابط پرمخاطب دیگری ادامه داده اند.

پالترو قبل از ازدواج با نویسنده براد فالچاک در سال 2018 ازدواج کرد. در همین حال، پیت از سال 2000 تا 2005 با جنیفر آنیستون زندگی مشترک داشت و با آنجلینا جولی که نه سال بعد تشکیل خانواده داد و سپس در سال 2014 ازدواج کرد و در سال 2016 از هم جدا شدند.

برچسب ها :

ناموجود