تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 13738

ناخن‌ های کروم هیلی بیبر ترند بهاری امسال خواهد بود

ناخن‌ های کروم هیلی بیبر ترند بهاری امسال خواهد بود

هایلی بیبر در حال ارائه خدمات بهاری زیبایی است. این مدل 27 ساله، تکرار دیگری از مانیکور “دونات لعاب دار” خود را برای اولین بار انجام داد و مطمئناً موجی از این روند را برانگیخت. روز سه‌ شنبه، 2 آوریل، برند زیبایی بیبر، رود، ویدیویی را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می‌

هایلی بیبر در حال ارائه خدمات بهاری زیبایی است. این مدل 27 ساله، تکرار دیگری از مانیکور “دونات لعاب دار” خود را برای اولین بار انجام داد و مطمئناً موجی از این روند را برانگیخت. روز سه‌ شنبه، 2 آوریل، برند زیبایی بیبر، رود، ویدیویی را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می‌ دهد.

مانیکور این مدل که به شکل معمولی بلند و بادامی است، که دارای یک رنگ صورتی ملایم شفاف و روکش کرومی درخشان است. هنرمند ناخن بیبر گانزوریگت برای ایجاد این ظاهر،با کمی لاک سفید و شفاف مخلوط شده رنگ و شفافیت عالی را به دست آورد.

ناخن‌ های کرومی بیبر برای اولین بار در مراسم Met Gala 2022 سر و صدا به پا کرد، جایی که این مدل لباس ابریشمی سنت لوران کرم رنگ و شنل پر سفید به تن داشت. او از آن زمان نسخه‌ های بی‌ شماری از این روند، از جمله ناخن‌ های لعاب شکلاتی و یک مانیکور فرانسوی لعاب‌ دار با نوک قرمز برای فصل تعطیلات را ابداع کرده است.

برچسب ها :

ناموجود