تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
کد خبر : 12784

ناخن های کروم مگان فاکس بسیار شیک و خیره کننده هستند

ناخن های کروم مگان فاکس بسیار شیک و خیره کننده هستند

یک روز دیگر، یک مانیکور خلاقانه دیگر روی انگشتان مگان فاکس. این بازیگر به سادگی ملکه بلا منازع مانیکور های ماکسیمالیست است. در 19 فوریه، بریتنی بویس، مانیکوریست فاکس همان ناخن‌ کار که پشت بسیاری از ظاهر های فوق العاده ناخن های مگان فاکس قرار دارد دو ویدیو را در اینستاگرام منتشر کرد که آخرین

یک روز دیگر، یک مانیکور خلاقانه دیگر روی انگشتان مگان فاکس. این بازیگر به سادگی ملکه بلا منازع مانیکور های ماکسیمالیست است. در 19 فوریه، بریتنی بویس، مانیکوریست فاکس همان ناخن‌ کار که پشت بسیاری از ظاهر های فوق العاده ناخن های مگان فاکس قرار دارد دو ویدیو را در اینستاگرام منتشر کرد که آخرین طرح ناخن های فاکس را نشان می‌ داد.

در جزئیات، هر یک از ناخن های فاکس با طرح پایه یکسان مطابقت داشت. بالای یک ناخن با طول متوسط ​​و بادامی شکل، هر یک از ناخن ها به رنگ کروم نقره‌ ای عالی بود، نه کروم سیاه، فقط نقره‌ ای براق و کلاسیک. اگرچه این رنگی است که فاکس در موارد متعدد از آن استفاده کرده است، اما اکسسوری های نوک هر ناخن بود که آن را هیجان انگیزتر می کرد.

اگر چه هر ناخن دقیقاً جذابیت یکسانی را با تم آنها مطابقت داشتند. برخی از ناخن‌ ها، مانند انگشت میانی چپ او، فقط حلقه‌ ای در کروم فرو رفته بود. با این حال، دیگر ناخن ها دارای جذابیت های خیره کننده و طرح هایی بودند که از نوک آن آویزان بودند. هر دو انگشت اشاره‌ اش ستاره‌ ای براق، یکی از انگشت‌ های حلقه‌ اش قلب و دیگری صلیب داشت. خود پیرسینگ‌ ها با ناخن‌ ها به رنگ نقره‌ ای همخوانی داشتند، در حالی که بدلیجات تعبیه‌ شده در آن‌ ها درخشش سفید بازتاب‌ دهنده‌ ای را به ظاهر ناخن می‌ دادند.

بدیهی است که برای یک مانیکور به این بزرگی، لباس و گلم باید به درستی عمل می‌ کرد که مطمئناً انجام شد.

او در کنار مدل موهای شگ صورتی مارشمالو که تازه برای اولین بار در آن ظاهر شده بود، یک لباس سفید براق ویوین وست وود پوشید. البته، او با یک چوکر سیاه ضخیم، جواهرات نقره ای آوانگارد، و یک انگشتر همسان، شیک بودن را به آن اضافه کرد.

برچسب ها :

ناموجود