تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 10264

ناخن های کروم متال ادل به طور شگفت انگیزی زیبا بودند

ناخن های کروم متال ادل به طور شگفت انگیزی زیبا بودند

ادل این خواننده مشهور از زمانی که مجموعه کنسرت‌ هایش را در اوایل سال جاری آغاز کرد، از پوشیدن موهای مجعد نادر به ناخن‌ های تاکسیدوی دو رنگ و زیبا و حتی کانالیزی برای خانواده آدامز با موهای مشکی و مجلل جادویی برای هالووین تبدیل شده است. در 5 نوامبر، ادل برای آخر هفته خود

ادل این خواننده مشهور از زمانی که مجموعه کنسرت‌ هایش را در اوایل سال جاری آغاز کرد، از پوشیدن موهای مجعد نادر به ناخن‌ های تاکسیدوی دو رنگ و زیبا و حتی کانالیزی برای خانواده آدامز با موهای مشکی و مجلل جادویی برای هالووین تبدیل شده است.

در 5 نوامبر، ادل برای آخر هفته خود در کاخ سزار و آخرین نمایش سال خود ظاهری خیره کننده داشت. تمام لباس او با تم مشکی درخشان می درخشید از راه راه های لباسش تا مانیکور “کروم متال” او، مطمئناً درخشش را به ارمغان می آورد.

اگرچه کل ظاهر عالی بود، اما نمی‌ شد چشمانمان را از ناخن‌ های او برداشت. مانیکور ادل که توسط مانیکوریست مورد علاقه‌ اش، زولا گانزورگیت، ساخته شده بود، دارای رنگ «کروم متال» بود که به دلیل درخشش تیره و متالیک آن نامگذاری شده بود. هر یک از ناخن‌ های ادل بلند و بادامی شکل بود، همه با یک رنگ تند در بالا و تیره‌ تر. نسبت به اکثر سایه‌ های کرومی ناخن، تا زمانی که نور به آنها برخورد کند، به نظر سیاه می‌ آیند و عناصر باز تابنده روی هر کدام را آشکار می‌ کند.

ناخن های کروم متال ادل

لباس مجلسی کاملا مشکی ادل که روی شانه‌ ها قرار گرفته بود، با توری مشکی تزئین شده بود و با یک ردیف مهره‌ های استوانه‌ ای مشکی که راه راه‌ های عمودی را تشکیل می‌ داد، تزئین شده بود. روکش براق لباس او دقیقاً از نظر رنگ، بافت و درخشش با ناخن هایش مطابقت داشت. گوشواره‌ های او نیز با موضوع مطابقت دارد. بلند، آویزان، و تا استخوان ترقوه‌ اش، مهره‌ های مشکی با ظاهری نقره‌ ای را نشان می‌ دادند که کاملاً با حلقه‌ ها و دستبند او ست می‌ شد.

آرایش مو و آرایش این خواننده مشهور نیز فراتر از جذابیت بود. خواننده با اجتناب از موهای حجیم همیشگی خود، او موها را با یک قسمت تیز کناری و فرهای بزرگ و برجسته روی شانه‌ اش پوشید.

برای آرایش، او ظاهر ادلی را انتخاب کرد. پوست او کاملاً مات با درخشش برنزی بود. گونه هایش را گلگون کرده بود و نقاط بلند صورتش به طرز ماهرانه‌ ای آرایش شده بود.

برچسب ها :

ناموجود