تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 11144

ناخن‌ های کروم تیلور سوئیفت رنگ و بوی زمستان دارند

ناخن‌ های کروم تیلور سوئیفت رنگ و بوی زمستان دارند

تیلور سوئیفت این سوپراستار پاپ عملاً جهان را با تور Eras خود تصاحب کرد و متعاقباً از طرفداران الهام گرفت. اکنون که مرحله اول تور رکورد شکنی خود را به پایان رسانده است، به نظر می رسد سوئیفت برای استراحت در تعطیلات آماده می شود حداقل اگر مانیکور او نشانه ای باشد. در 6 دسامبر،

تیلور سوئیفت این سوپراستار پاپ عملاً جهان را با تور Eras خود تصاحب کرد و متعاقباً از طرفداران الهام گرفت. اکنون که مرحله اول تور رکورد شکنی خود را به پایان رسانده است، به نظر می رسد سوئیفت برای استراحت در تعطیلات آماده می شود حداقل اگر مانیکور او نشانه ای باشد.

در 6 دسامبر، سوئیفت برای شرکت در اولین نمایش فیلم جدید اما استون، Poor Things، در شهر نیویورک بود و با لباسی شیک کاملا مشکی، رژ لب قرمز روشن کلاسیک و مانیکور کرومی دو رنگ در مراسم حاضر شد.

مانیکور مورد نظر کوتاه و شکل طبیعی داشت. هر یک از ناخن های او یکی از این دو رنگ بود: قرمز گیلاسی روشن یا سبز جنگلی. انگشت صورتی، انگشت وسط و شست سوئیفت همگی در سایه آب نباتی با هم هماهنگ بودند، در حالی که انگشت اشاره و انگشتر او سبز درخت کریسمس بود. سپس، هر ناخن با روکش کرومی پوشانده شده بود.

لباسی که او با مانیکور ست کرده بود، از آنچه که ستاره به آن عادت کرده بودیم ببینیم، تندتر بود، شاید اشاره ای به انتشار مجدد آلبوم نمادین او در آینده باشد.

او یک لباس ماکسی مشکی بلند و تنگ پوشیده بود که زیر یک کت خز مشکی کمی کوتاه‌ تر قرار داشت. صورت‌ کریستالی این ظاهر را تکمیل می‌ کرد، همراه با چتری‌ های کناری موهای سوئیفت.

اگر شما نیز مانند سوئیفت، عاشق مانیکور های زیبا و سرگرم کننده، خوش شانس هستید. این مانیکور کرومی شاد برای همه شما مناسب است.

ابتدا هر لاک ماندگاری را که ممکن است روی ناخن هایتان باشد با لاک پاک کن پاک کنید. سپس، قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس، قبل از اینکه با کت پایه مورد علاقه شروع کنید، ناخن های خود را تمیز کنید و سطح آن را صاف کنید تا یک بوم یکدست شوند.

در حالی که ناخن های خود را آماده کرده اید، زمان آن رسیده است که رنگ را به تناوب رنگ قرمز و سبز روی هر ناخن اضافه کنید. برای رنگ سبز، یک لاک کروم سبز کمی روشن‌ لازم است. سپس، برای قرمز، لاک قرمز براق عالی خواهد بود. با این حال، همیشه می توانید از یک لایه لاک سبز ساده یا قرمز ساده به عنوان پایه استفاده کنید.

بعد از رنگ، تنها چیزی که باقی می ماند این است که آن را با روکش مورد علاقه خود بپوشانید. سپس، شادترین ناخن ها را خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود