تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۰۸
کد خبر : 5755

ناخن‌های کرومی مگان فاکس از ترندهای برتر امسال خواهد بود

ناخن‌های کرومی مگان فاکس از ترندهای برتر امسال خواهد بود

مگان فاکس این بازیگر از ناخن‌های گیلاسی مشکی استفاده کرده است و مرتباً از کروم سبز، کروم فرانسوی، سنگ‌های قیمتی کروم شناور گرفته تا ناخن‌های کروم طلایی جامد استفاده کرده است. او با جدیدترین مانیکور خود، پیچیده‌ترین ظاهر ناخن‌های کرومی خود را به کارنامه در حال رشد خود اضافه می‌کند. ناخن‌های کرومی تار عنکبوتی او

مگان فاکس این بازیگر از ناخن‌های گیلاسی مشکی استفاده کرده است و مرتباً از کروم سبز، کروم فرانسوی، سنگ‌های قیمتی کروم شناور گرفته تا ناخن‌های کروم طلایی جامد استفاده کرده است. او با جدیدترین مانیکور خود، پیچیده‌ترین ظاهر ناخن‌های کرومی خود را به کارنامه در حال رشد خود اضافه می‌کند.

ناخن‌های کرومی تار عنکبوتی او همچنین در همان روزی که خالکوبی‌های ظریف انگشت خود را آغاز کرد هماهنگ شده اند. در 11 جولای، بریتنی بویس، مانیکوریست فاکس، یک کلیپ کوتاه از ناخن های این ستاره با ست تازه منتشر کرد، جایی که همه از نزدیک به طرح های پیچیده و انتزاعی روی هر یک از ناخن های او نگاه کردند.

تمام ناخن‌های فاکس دارای پایه‌ای شفاف بودند که به طراحی کرومی روی آن اجازه می‌داد تا به شکل شناور به نظر برسد. هر یک از طرح‌های کروم منحصربه‌فرد بودند، هیچ‌کدام دقیقاً شبیه طرح کناری خود نبودند، با این حال همه آنها دارای طرح‌های تار عنکبوت مشابه بودند. از تخت تا نوک آن با رشته‌های پیچ در پیچ کروم نقره‌ای که به هم متصل شده‌اند و با یکدیگر لایه‌بندی می‌شوند.

این ویدئو همچنین نگاهی اجمالی به خالکوبی های ظریف انگشتان که توسط سیدنی اسمیت انجام شده بود را نشان داد. فاکس در نهایت هر دو دستش را رنگ آمیزی کرد، بعضی انگشتانش چندین خالکوبی، و برخی فقط یک خالکوبی داشتند. همه به همان اندازه شیک، به همان اندازه تند و به همان اندازه فاکس.

این بازیگر در دست راست خود یک عدد 11 و سه نقطه کوچک در یک خط عمودی روی انگشت کوچک خود، یک ستاره چند نقطه‌ای و یک خط افقی از نقطه‌ها در انگشت حلقه خود داشت، چیزی که شبیه یک کره چشم است. انگشت وسط او، یک علامت و یک ستاره دیگر روی انگشت اشاره او، و نقاط بیشتری روی انگشت شست او.

در دست چپ، او دقیقاً همان عدد و نقطه‌ها را روی انگشت صورتی‌اش، یک خط منحنی از نقطه‌ها و یک ضربدر روی انگشت حلقه‌اش، دو ستاره در کنار هم و یک خط منحنی دیگر از نقطه‌ها روی انگشت میانی‌اش، ستاره‌هایی که با هم در هم تنیده شده‌اند، داشت. یک هلال ماه و چهار نقطه کوچک روی انگشت اشاره‌اش، که آن را با همان طرح نقطه‌ای که دست راستش روی شستش دارد، تمام می‌کند.

این اولین ظاهر انتزاعی کرومی ناخن نیست که بویس برای فاکس انجام داده است. در واقع، زمانی که این ستاره با موهای قرمز و یک لباس کاملاً شفاف، از خود منتشر کرد،. با این حال، در آن زمان، به اندازه طرح تار عنکبوت لایه‌بندی و بافته نشده بود، و آن را نسبتاً سبک روی کروم نگه می‌داشت تا رنگ صورتی را به خود جلب کند.

برچسب ها :

ناموجود