تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
کد خبر : 5596

ناخن های شیک کایلی جنر امسال همه جا خواهند بود

ناخن های شیک کایلی جنر امسال همه جا خواهند بود

کایلی جنر اخیراً حتی بیشتر از حد معمول این روزها مد را آزمایش کرده است، و با مدهای عروس دریایی، لوکس آرام ، همه در عرض چند ماه برای او جالب بوده است. در میان روندهای مختلف، باید از اکسسوری‌های اولیه و ظاهر زیبایی استفاده کنید که با هر سبکی که در یک روز امتحان

کایلی جنر اخیراً حتی بیشتر از حد معمول این روزها مد را آزمایش کرده است، و با مدهای عروس دریایی، لوکس آرام ، همه در عرض چند ماه برای او جالب بوده است.

در میان روندهای مختلف، باید از اکسسوری‌های اولیه و ظاهر زیبایی استفاده کنید که با هر سبکی که در یک روز امتحان می‌کنید مطابقت داشته باشد. خوشبختانه، جنر به تازگی مانیکور “ملایم” عالی خود را به اشتراک گذاشته است که با هر لباسی که او ردیف کرده است مطابقت دارد.

در ۶ جولای ، جنر تعدادی از سلفی‌ها خود را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن نوشته ساده بود: «زرد ممکن است رنگ مورد علاقه جدید من باشد». در عکس‌ها، جنر در حیاط خانه‌اش ایستاده است و یک تاپ زرد، شلوار جین آبی و یک نوار نقره‌ای پوشیده است. او رژگونه برنزه و رژ لب ملایم که به خوبی با موهای ژولیده‌اش جفت می‌شود. ظاهر کلی او حال و هوای «لذت بردن از روز تعطیل» را به شما می‌دهد.

با این حال، مانیکور او می‌تواند به خوبی روی فرش قرمز جلوه گری کند که برای روز او در خانه. هنرمند ناخن گانزوریگت یک مانیکور طبیعی عالی برای این ستاره ایجاد کرده است و با ایجاد یک شکل بادامی با طول متوسط . گانزوریگت سپس ناخن های جنر را با سایه صورتی روشن رنگ کرده بود.

اگرچه مانیکور شیر توت فرنگی در بهار گذشته زمان خود را داشت تا بدرخشد، اما مانیکور صورتی کم رنگ جنر با مدل قبلی خود که از میوه الهام گرفته شده بود متفاوت است. برخلاف صورتی های کم رنگ و نیمه شفاف که در ابتدای سال بسیار محبوب بودند، مانیکور صورتی جنر ته رنگ گرمی دارد که باعث می شود مانیکور او مانند ناخن های واقعی به نظر برسد.

این کاملاً با روند ناخن طبیعی TikTok پیوند دارد، که می‌خواهد از لاک صرف نظر کنید یا لاکی را انتخاب کنید که به طور ظریف ناخن‌های طبیعی شما را تقویت کند. ما قبلاً این مانیکور را روی ستاره‌هایی مانند سوفیا ریچی گرینج و سلنا گومز دیده‌ایم، و با توجه به اینکه کایلی مهر تایید خود را به این ظاهر نشان می‌دهد، انتظار داریم آن را در همه جا ببینیم.

برچسب ها :

ناموجود