تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 13460

ناخن‌ های کایلی جنر با موهای قرمز گیلاسی جدید او مطابقت دارد

ناخن‌ های کایلی جنر با موهای قرمز گیلاسی جدید او مطابقت دارد

در 18 مارس، برند کایلی جنر Cosmetics، عکسی از این ستاره با ظاهری جدید منتشر کرد. تمرکز نه فقط روی تغییر موها بلکه لباس پر زرق و برق و به همان اندازه ناخن های پر زرق و برق او بود. این ستاره را بیش از آنچه که می‌ توانسته، با موهای قرمز دیده شده است

در 18 مارس، برند کایلی جنر Cosmetics، عکسی از این ستاره با ظاهری جدید منتشر کرد. تمرکز نه فقط روی تغییر موها بلکه لباس پر زرق و برق و به همان اندازه ناخن های پر زرق و برق او بود.

این ستاره را بیش از آنچه که می‌ توانسته، با موهای قرمز دیده شده است مایل به قهوه‌ ای تیره، قرمز پاستلی و قهوه‌ ای مایل به زرد، برای نام بردن از چند مورد. با این حال، از بین تمام رنگ موهای قرمزی که او می پوشید، هرگز با موهای چتری ظاهر نشد.

با رنگ گیلاسی قرمز روشن فعلی اش، موهای کایلی تا زیر سینه اش می رسد. او موها را مستقیماً از ریشه تا انتها حالت داد. همچنین، البته، مدل چتری های او را به همان اندازه صاف کنید. چتری های مصنوعی جدید جنر تکه تکه، ضخیم، کمی تند و دارای طول های متعدد بودند. هنوز قسمت اعظم پیشانی‌ اش را نشان می‌ داد، برخی از تارها تا مژه‌ هایش می‌ رسید و برخی بالای ابروهایش می‌ ماند. رشته های چند قد آن چیزی است که به ظاهر ابعاد و لبه آن بخشیده است.

برای همراهی با رنگ قرمز جدید، جنر رنگ را در رنگ کرومی به نوک انگشتان خود آورد. با طول متوسط، ناخن های مربع، هر یک از نوک انگشتان او با همان رنگ قرمز تیره مطابقت داشت. کمی تیره‌ تر از رنگ موها و لباس‌ های او، با افزودن کروم قرمز در بالای آن، حتی تندتر شد. پرداخت انعکاسی باعث می‌ شود که لاک بیشتر به رنگ قهوه‌ ای به نظر برسد تا قرمز، اما حالات آن با بقیه ظاهر او کاملاً مطابقت داشت.

جنر مجموعه گیلاسی خود را با یک تاپ باندو دقیقاً همرنگ موهایش، یک چوکر بی رنگ و البته با مقداری آرایش قرمز به پایان رساند. ستاره لب هایش را با رنگ گیلاسی پوشانده بود، همچنین سایه ای مشابه به گونه های او برای برافروختگی زیبا می آورد.

برچسب ها :

ناموجود