تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
کد خبر : 6656

ناخن های ژله ای گیلاسی کیکه پالمر بهترین مانیکور تابستانی هستند

ناخن های ژله ای گیلاسی کیکه پالمر بهترین مانیکور تابستانی هستند

چطور ممکن است کیکه پالمر در ایده های ناخن شما نباشد؟ حالا، پالمر مانیکور قهوه‌ای گرم و خامه‌ای خود را با ترند ناخن‌ های قرمز گرم، شاداب تابستانی عوض کرده است که کایلی جنر، مگان فاکس، سلنا گومز و کورتنی کارداشیان همگی مهر تایید خود را به این ترند داده‌ اند. پالمر ست جدید خود

چطور ممکن است کیکه پالمر در ایده های ناخن شما نباشد؟ حالا، پالمر مانیکور قهوه‌ای گرم و خامه‌ای خود را با ترند ناخن‌ های قرمز گرم، شاداب تابستانی عوض کرده است که کایلی جنر، مگان فاکس، سلنا گومز و کورتنی کارداشیان همگی مهر تایید خود را به این ترند داده‌ اند.

پالمر ست جدید خود را در یک پست اینستاگرام در 1 آگوست، به نمایش گذاشت، در حالی که در ماشین بود و با آرایش کاملاً زیبا.

ناخن‌ های ژله ای او فوق‌ العاده محبوب قرمز گیلاسی هستند، که دقیقاً با فنجان قرمز در دستش مطابقت دارد. متفاوت از دیگر برداشت‌ های ظاهری، پالمر فوق‌ العاده بلند و مربعی شکل، البته با مات نیمه‌ شفاف.

گر هنوز فکر می کنید که چگونه می توانید این ناخن های زیبا را برای خودتان تکرار کنید؟ در جای درستی هستید.

البته، برای به دست آوردن آن درخشندگی کامل ژله، باید با مراقبت مناسب را از ناخن هایتان شروع کنید، که شامل گرفتن روغن کوتیکول یا نرم کننده برای عقب راندن کوتیکول های شما می شود. سپس، قبل از اینکه ناخن های خود را به شکلی که فکر می کنید بهترین حالت را دارید سوهان بزنید.

از آنجایی که ظاهر ژله ای از شما می‌ خواهد که ناخن‌ ها را که می‌ توانند مستعد رگه‌ ها، خطوط و مواردی از این قبیل باشند، را، با یک لایه پایه پرکننده پر بپوشانید تا مطمئن شوید که رنگ در خطوط و عیوب روی ناخن شما نمی‌نشیند.

برای بدست آوردن ظاهر ناخن های گیلاسی پالمر، مانند بسیاری از مانیکورها، از یک تاپ کت با درخشندگی بالا استفاده کنید. روغن کوتیکول می تواند به مانیکور تازه شما نیز درخشندگی بدهد، اما بهترین راه حل برای درخشندگی طولانی مدت نیست. می توانید با زدن یک تاپ کوت اضافی هر چند روز یکبار ناخن های خود را براق نگه دارید.

برچسب ها :

ناموجود