تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 5468

ناخن های هیلی بیبر خبر از ترند تابستان می دهد

ناخن های هیلی بیبر خبر از ترند تابستان می دهد

در حالی که چهارم جولای آمده و رفته است، نمی توان به تمام مانیکورهای جشنی که در آخر هفته گذشته بوده فکر نکرد. در بالای لیست ناخن های هیلی بیبر قرار دارد که در واقع می توان آنها را در تمام تابستان استفاده کرد. در 29 ژوئن، بیبر خود را برای تعطیلات آخر هفته آماده

در حالی که چهارم جولای آمده و رفته است، نمی توان به تمام مانیکورهای جشنی که در آخر هفته گذشته بوده فکر نکرد. در بالای لیست ناخن های هیلی بیبر قرار دارد که در واقع می توان آنها را در تمام تابستان استفاده کرد.

در 29 ژوئن، بیبر خود را برای تعطیلات آخر هفته آماده می کرد و عکسی از ناخن های جدیدش را منتشر کرد که در طول معمولی و بلندی اش با شکل بادامی قرار دارند. در حالی که او در چند هفته گذشته به مانیکورهای بدون لعاب پرداخته است، ناخن‌های لعاب‌دار او دوباره به حالت اولیه برگشته‌اند، روی نوک ناخن فرانسوی زرد کره‌ای که با پایه ملایم جفت شده است.

ناخن‌های او ممکن است در نگاه اول شبیه یک مانیکور فرانسوی کلاسیک به نظر برسند، اما روی انگشت حلقه‌اش، یک جزئیات گیلاسی را در مرز بین پایه و نوک ناخن اضافه کرده است.

از زمانی که کورتنی کارداشیان بارکر برای اولین بار ناخن های حمام شیر آلبالوی خود را در بهار امسال معرفی کرد، افراد مشهور هم از ناخن های او الهام گرفته و از رنگ میوه ها در استایل ناخن خود استفاده می کنند. ناخن‌کار بیبر، زولا گانزوریگت، اخیراً مانیکور توت‌فرنگی فوق‌العاده‌ای را که روی آیریس آپاتو انجام داده بود، نشان داد و ستاره‌های زیادی که نمی‌توان شمارش کرد، مانیکور شیر بلوبری را در تابستان امسال امتحان کرده‌اند.

و منطقی است در حالی که می‌توانید از ترندهای روشن مانند ناخن‌های اسپریتز استفاده کنید تا به روح تابستانی برسید، هیچ راهی بهتر از استفاده از محصولات فصلی برای جشن گرفتن در فصل وجود ندارد.

آراستن ناخن‌هایتان با ، جزئیات گیلاسی مینیمالیستی بیبر همراه با نوک فرانسوی لعاب‌دار، راهی عالی برای اضافه کردن حال و هوای آرام تابستانی است.

اگرچه فرانسوی گیلاسی بیبر به نظر می رسد حداقلی باشد، اما باید یک یا دو ساعت زمان می توانید به این جلوه برسید. ابتدا کوتیکول های خود را آماده کنید، ناخن های خود را سوهان بزنید و صاف کنید، و سپس یک کت پایه پرکننده با کمی رنگ ملایم بزنید.

سپس، یک لاک زرد کم رنگ بردارید و یک نوک فرانسوی روی هر ناخن بکشید.  و “ابتدا حرکت را به آرامی در مرکز نوک ناخن پایین بیاورید و سپس با حرکت آهسته دو طرف را به سمت وسط وصل کنید.” بعد از ایجاد شکل، بقیه نوک آن را پر کنید و اجازه دهید تا ناخن هایتان کاملا خشک شوند.

سپس، لاک قرمز را بردارید و دو نقطه را در هر کجا که می‌خواهید یک گیلاس درست کنید قرار دهید و سپس آن دو نقطه را با لاک سبز رنگ وصل کنید. در نهایت، یک پوشش لعاب دار با پودر کروم یا لاک ناخن بزنید.

برچسب ها :

ناموجود