تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 8272

ناخن های هیلی بیبر خبر از ترند جدیدی برای امسال می دهد

ناخن های هیلی بیبر خبر از ترند جدیدی برای امسال می دهد

هیلی بیبر یک ماشین ترند ساز است. او به تنهایی ناخن های لعاب دار را تبدیل به ترند کرد، سال 2023 را به عنوان سال باب آغاز کرد، و آرایش توت فرنگی در میان همه محبوبیت پیدا کرد. بیبر در حالی که سال گذشته به ناخن‌ های ظریف کرومی علاقه داشت، تابستان امسال را با

هیلی بیبر یک ماشین ترند ساز است. او به تنهایی ناخن های لعاب دار را تبدیل به ترند کرد، سال 2023 را به عنوان سال باب آغاز کرد، و آرایش توت فرنگی در میان همه محبوبیت پیدا کرد. بیبر در حالی که سال گذشته به ناخن‌ های ظریف کرومی علاقه داشت، تابستان امسال را با یک مانیکور نا متجانس شروع کرد و از آن زمان تا کنون تکرارهایی از آن را مانند آخرین ناخن‌ های “ماری” خود می‌ پوشد.

در 26 آگوست، بیبر یک سری عکس از سفر خود به مکزیک با دوستان کندال جنر، لوری هاروی و جاستین اسکای منتشر کرد. در چند عکس اول، بیبر یک لباس دو تکه آبی با بند سفید، کلاه آبی با گل های زرد، عینک آفتابی گوچی، حلقه‌ های طلایی و آویز «B» با الماس پوشیده است.

ناخن‌ های او نیز در طول سفر ثابت بودند و طرحی زیبا و رنگارنگ «ماری» داشتند. در مورد بقیه مانیکور هایش، بیبر طرح های مختلفی از پوست مار روی هر یک از ناخن هایش به کار می برد. انگشت شست راستش ، یک پایه سبز لیمویی با «فلس‌ های» سبز تیره، یک پایه کم‌ رنگ با فلس‌ های آبی و نوک فرانسوی کرومی، یک پایه قرمز تیره با فلس‌ های طلایی و یک پایه قرمز با طرح کرم پوشیده بود.

بیبر با شروع از انگشت شست چپش، پایه زرد با فلس های صورتی، پایه خاکستری با فلس های سبز و نوک فرانسوی کرومی، پایه بنفش با فلس های صورتی و پایه قرمز با فلس های کرم پوشیده بود.

بیبر تابستان را با مانیکور رنگی شروع کرد و از آن زمان تاکنون چند طرح نا متجانس را پوشیده است. سایر افراد مشهور در تابستان امسال نیز به این روند روی آوردند، با پالمر یک مانیکور فرانسوی نا متناسب و زرق و برق دار پوشیده بود.

و بهترین بخش در مورد ناخن های بیبر؟ با ابزار مناسب، ایجاد این مانیکور در خانه نسبتا آسان است. ابتدا رنگ های مختلف ژل لاک را روی هر صفحه ناخن بزنید تا پایه ای نا متناسب برای مانیکور خود ایجاد کنید. پس از خشک شدن، یک لایه از ژل بمالید که لاک ژل را به طرح پوست مار می دهد.

قبل از سفت کردن این لایه، قطره هایی از لاک ژل را روی هر ناخن بمالید تا یک طرح پوسته پوسته ایجاد شود و سپس مانیکور را خشک کنید. از یک ابزار نقطه‌ گذاری برای اعمال طرح‌ های دیزی روی ناخن‌ های خود استفاده کنید و سپس تعدادی از ناخن‌ ها را با طرح نوک فرانسوی متالیک تکمیل کنید.

برچسب ها :

ناموجود