تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
کد خبر : 7358

ناخن های مینیمال جنیفر لوپز ترند پاییز پیش رو هم خواهند بود

ناخن های مینیمال جنیفر لوپز ترند پاییز پیش رو هم خواهند بود

ناخن های مینیمالیستی تقریباً در تابستان امسال مورد توجه همه قرار گرفته است. افراد مشهور فصل را با ناخن های حمام شیر مروارید آغاز کردند، و در همین ماه گذشته مدیسون بیر، لیدی گاگا و ریحانا همگی لحظات عجیبی را تجربه کردند. فرانسوی مرواریدی، ناخن ابری برای گاگا، و یک فرانسوی ظریف. اکنون، جنیفر لوپز

ناخن های مینیمالیستی تقریباً در تابستان امسال مورد توجه همه قرار گرفته است. افراد مشهور فصل را با ناخن های حمام شیر مروارید آغاز کردند، و در همین ماه گذشته مدیسون بیر، لیدی گاگا و ریحانا همگی لحظات عجیبی را تجربه کردند. فرانسوی مرواریدی، ناخن ابری برای گاگا، و یک فرانسوی ظریف.

اکنون، جنیفر لوپز با مانیکوری که شبیه ناخن‌ های شیری، ناخن‌ های دونات لعاب‌ دار و ناخن‌ های طبیهی ساده است، حرکت مینیمالیستی را حفظ کرده است.

ناخن‌های تابستانی او که او در 18 آگوست در یک عکس «This is… August (تاکنون)» نشان داده طول متوسط ​​و بادامی شکل بود. روی هر کدام از آنها همان سایه نقاشی شده بود. رنگی مرواریدی، شیری و کمی برنزه که فقط چند درجه روشن تر از انگشتان واقعی او بود.

علیرغم اینکه ناخن هایش را زیر دوش نشان می داد، مانیکور را با جواهرات فراوان ست کرد. یک حلقه نقره با روکش الماس به شکل گل رز، یک نوار نقره ای ساده در زیر دیگری با یک سنگ قیمتی سبز کم رنگ بزرگ، یک گردنبند طلا به نام “بن” همسرش، و یک گردنبند صلیب نقره ای ساده.

او همچنین عکس‌ هایی را با کلاه فدورا که روی آن چاپ شده بود «J.L.O»، روکش‌ های لباس شنا به سبک باروک و مجموعه زرد والنتینو به اشتراک گذاشت.

اگر می خواهید مانیکور تابستانی کامل لوپز را بازسازی کنید، ابتدا مانند هر مانیکور، لاک باقی مانده را با مقداری لاک پاک کن پاک کنید. سپس، ناخن های خود را به اندازه و شکل دلخواه خود درآورید و سوهان بزنید. اگر به دنبال ظاهر جنیفر هستید. پس از آن، روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و آنها را به عقب برانید، پاک کنید و بستر ناخن های خود را صاف کنید تا فضای کاری یکنواخت شود.

اکنون برای پولیش آماده هستید. با دو لایه صورتی مایل به طبیعی به انتخاب خود وارد شوید.برای جلوه ای ظریف از کروم، می توانید با یک تاپ کت درخشان وارد شوید یا فقط یک تاپ کت با درخشندگی بالا اضافه کنید. سپس، پس از خشک شدن، روغن ناخن را روی آن بمالید و مانیکور تابستانی مورد علاقه جی لو را خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود