تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
کد خبر : 6623

ناخن های مرواریدی سلنا گومز برای یک شاهزاده خانم مناسب هستند

ناخن های مرواریدی سلنا گومز برای یک شاهزاده خانم مناسب هستند

ناخن‌ های سلنا گومز اخیراً در همه جا قرار گرفته اند و همه آنها یک عامل مشترک دارند: درخشش. اگر چه این ستاره با پوشیدن رنگ  های جدید غریبه نیست، از مانیکور کلاسیک گرفته تا مانیکور رنگین کمانی. این روزها او ناخن های شفاف و درخشان را انتخاب کرده است. ظاهر ناخن مرواریدی اخیر او

ناخن‌ های سلنا گومز اخیراً در همه جا قرار گرفته اند و همه آنها یک عامل مشترک دارند: درخشش. اگر چه این ستاره با پوشیدن رنگ  های جدید غریبه نیست، از مانیکور کلاسیک گرفته تا مانیکور رنگین کمانی. این روزها او ناخن های شفاف و درخشان را انتخاب کرده است. ظاهر ناخن مرواریدی اخیر او نمونه کاملی از یک مانیکور زیبا است.

در 3 آگوست، گومز یک سری عکس با یک لباس بلند سفید با آستین‌ های کوتاه و یقه‌ ای مربعی با پاپیون در وسط و شریر در کمر منتشر کرد. او این لباس را با یک مدل موی رمانتیک نیمه رو به پایین که توسط آرایشگر ماریسا مارینو انجام شده بود، ست کرد و ظاهر را با حلقه های نقره ای و کفش های لوفر تمام سفید با گل های هندسی تکمیل کرد.

کل ظاهر گومز حال و هوای پرنسس را ایجاد می کرد و ناخن های او نیز از این قاعده مستثنی نبود. تام باچیک، هنرمند با سابقه ناخن گومز، این ظاهر را ایجاد کرده بود و ابتدا او از یک رنگ پایه ملایم و طبیعی روی هر ناخن استفاده کرد و رنگ سفید شیری ملایمی به آن اضافه کرد. در نهایت، باچیک مانیکور خود را با رویه کت آسمانی به پایان رساند تا ظاهری درخشان به ناخن‌ های گومز اضافه کند.

اگر چه باچیک از تمام محصولات ژله ای برای ساخت این مانییکور استفاده کرد، اما می توانید به راحتی مانیکور گومز را با پولیش های استاندارد بازسازی کنید. پس از سوهان زدن ناخن ها، صاف کردن صفحه ناخن و استفاده از یک لایه پایه پرکننده، یک تا دو لایه لاک سفید شفاف روی ناخن های خود بزنید. پس از آن، از یک لاک با براق کننده های ظریف استفاده کنید، و سپس همه چیز را با روکش مورد علاقه خود بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود