تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
کد خبر : 9181

ناخن های لیلی کالینز حال و هوای دنج پاییزی دارند

ناخن های لیلی کالینز حال و هوای دنج پاییزی دارند

وقتی به ناخن های پاییزی فکر می کنید، چند چیز به ذهنتان خطور می کند: ناخن های الهام گرفته از ادویه کدو تنبل، ناخن های قرمز تیره “موکای گیلاسی”، مانیکور های شبح وار هالووین، و به طور کلی سایه ها و رنگ های خوش خلق تر. چه چیزی به ذهن نمی رسد؟ آبی کمرنگ. یا

وقتی به ناخن های پاییزی فکر می کنید، چند چیز به ذهنتان خطور می کند: ناخن های الهام گرفته از ادویه کدو تنبل، ناخن های قرمز تیره “موکای گیلاسی”، مانیکور های شبح وار هالووین، و به طور کلی سایه ها و رنگ های خوش خلق تر. چه چیزی به ذهن نمی رسد؟ آبی کمرنگ. یا هر رنگ روشن، برای آن موضوع. نه اینکه پوشیدن ناخن های درخشان در این زمان از سال مجاز نیست. این چیزی نیست که اکثر مردم آن را با فصل مرتبط می کنند. به جز، ظاهر ناخن های لیلی کالینز، که جذاب به نظر می رسد.

در 4 اکتبر، کالینز یک استوری اینستاگرام منتشر کرد که در آن مانیکور پاییزی شگفت انگیز خود را به نمایش گذاشت. او با عنوان “آخرین ناخن های من الهام گرفته از تابستان که با آب و هوای دنج پاییزی مخلوط می شوند” و ظاهر ناخن های خود را نشان داد.

ناخن های کالینز با طول متوسط ​​و بادامی شکل بود. هر کدام از آنها طراحی یکسانی داشتند و دارای آبی روشن، طلایی و صورتی پودری بودند. پایه مانیکور او یک رنگ صورتی روشن براق بود که بیشتر قسمت ناخن را می پوشاند، به جز گوشه انتزاعی. در هر گوشه از ناخن‌ های او در سمت راست، یک نوار طلایی روشن وجود داشت که پایه صورتی را از رنگ آبی روشن ملایم جدا می‌ کرد که ظاهر ناخن‌ ها را تکمیل می‌ کرد و یک مانیکور فرانسوی مورب ایجاد می‌ کرد.

البته، همانطور که از زیرنویس پیداست، او ناخن‌ های تابستانی را با پایه اصلی پاییزی پوشیده است. با یک ژاکت تیره طرح چهارخانه‌ ای خاکستری که شیک به نظر می رسد.

اگر می خواهید این ناخن های شیک را داشته باشید به خواندن مطلب تا انتها ادامه دهید.

ابتدا، مانند هر مانیکور، با پاک کردن لاک باقی مانده با پاک کننده ناخن شروع کنید. پس از تکمیل، روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و آنها را به عقب برانید. با مراقبت از کوتیکول، ناخن های خود را به طول و شکل دلخواه خود ببرید و سوهان بزنید. سپس، ناخن های خود را صاف کنید، کت پایه مورد علاقه خود را بزنید و رنگ های خود را آماده کنید.

با پایه صورتی شروع کنید. با استفاده از رنگ مشابه، دو تا سه لایه بمالید و بگذارید خشک شود.

سپس، آبی کم رنگ خود را بردارید تا طرح “نوک” را ایجاد کنید. می توانید این کار را با چسباندن نوار به ناخن خود در هر جایی که نمی خواهید رنگ کنید انجام دهید، یا می توانید با یک برس ناخن ریز دست به کار شوید.

پس از آن، نوبت به طلایی می رسد. با یک سایه مشابه و یک برس فوق العاده نازک، خطی در حاشیه خط آبی و پایه صورتی ایجاد کنید. این مرحله را می توان با نوار چسب در دو طرف خط طلایی آسان تر کرد. همچنین اگر مانیکور را دوست دارید اما پاییز را بیشتر دوست دارید، می‌ توانید هر یک از این سایه‌ ها را با رنگ‌ های کلیشه‌ ای‌تر پاییز جایگزین کنید.

برچسب ها :

ناموجود