تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 4354

مانیکور فرانسوی جنیفر لوپز امسال همه جا خواهد بود

مانیکور فرانسوی جنیفر لوپز امسال همه جا خواهد بود

جنیفر لوپز زنی با استعدادهای فراوان است. او یک نوازنده، بازیگر و یک چهره مشهور است. او از یک مانیکور فرانسوی فانتزی جدید استفاده کرده است. با این حال، آخرین مانیکور او ممکن است ظاهری را برای بقیه سال رقم بزند. تام باچیک، مانیکوریست قدیمی جی لو، از مانیکور فرانسوی الهام گرفته تا آن را

جنیفر لوپز زنی با استعدادهای فراوان است. او یک نوازنده، بازیگر و یک چهره مشهور است. او از یک مانیکور فرانسوی فانتزی جدید استفاده کرده است. با این حال، آخرین مانیکور او ممکن است ظاهری را برای بقیه سال رقم بزند.

تام باچیک، مانیکوریست قدیمی جی لو، از مانیکور فرانسوی الهام گرفته تا آن را به این ستاره مشهور هدیه دهد. ناخن‌های او دارای پایه‌ای ملایم ، نوک فرانسوی مشکی مورب و البته ملایم بوده است.

جی لو به ندرت از ناخن های براق معمولی خود دور می شود، و از آنجایی که این ستاره تقریبا همیشه در خط مقدم ترندهای ناخن قرار دارد، حدس می زنیم که ناخن های مات ممکن است در این فصل بازگردند. این ایده آنقدرها هم که به نظر می رسد دور از ذهن نیست.

باچیک فاش کرد که از ست ویژه مراقبت از ناخن تام باچیک که به زودی عرضه می‌شود، و با همکاری Tweezerman ساخته شده است، برای فرم دادن، سوهان زدن و صاف کردن ناخن‌ها استفاده کرده است.

در مرحله بعد، باچیک می‌گوید که یک کت مات ژل را روی ناخن ها اعمال کرده و سپس با یک کت براق ظاهر ناخن را تکمیل کرده است.

آرایشگر هولم در یک پست اینستاگرامی فاش می کند که می خواست زیبایی طبیعی جی لو از طریق زرق و برق درخشان به نظر برسد. هولم می‌گوید: «این نگاه واقعاً برای این بود که زیبایی طبیعی او از طریق آرایش بدرخشد. من می‌خواستم چشم‌های او از طریق کلاه با حس گربه‌ سانی خشن به اوج برسد و در عین حال تمرکز خود را بر استفاده از محصولات اصلی محبوب JLo Beauty داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود