تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
کد خبر : 13409

ناخن های طلایی کلو بیلی یک مانیکور لوکس بهاری هستند

ناخن های طلایی کلو بیلی یک مانیکور لوکس بهاری هستند

زمانی که به الهام گرفتن از مانیکور درخشان نیاز است، تنها جایی که به آن مراجعه می شود کرد نوک انگشتان کلو بیلی است. این بازیگر و خواننده همیشه مانیکور درخشان را به حسادت آمیز ترین روش به هنر ناخن خود می آورد. در 14 مارس، بزرگترین بیلی روی فرش قرمز رفت و در سی

زمانی که به الهام گرفتن از مانیکور درخشان نیاز است، تنها جایی که به آن مراجعه می شود کرد نوک انگشتان کلو بیلی است. این بازیگر و خواننده همیشه مانیکور درخشان را به حسادت آمیز ترین روش به هنر ناخن خود می آورد.

در 14 مارس، بزرگترین بیلی روی فرش قرمز رفت و در سی و پنجمین مراسم سالانه جوایز رسانه ای GLAAD در بورلی هیلز، کالیفرنیا اجرا کرد. پس از راه رفتن روی فرش قرمز و عکس گرفتن، بیلی روی صحنه رفت تا اولین آهنگ سال 2024 خود را با نام «FYS» اجرا کند. اگر چه لباس او از فرش به صحنه تغییر کرد، اما مانیکور طلایی رنگارنگ او ثابت ماند.

ناخن‌ های مورد بحث به همان اندازه درخشان بودند، با کمی پیچ و تاب. به‌ جای شکل بادامی همیشگی‌ اش، هر یک از ناخن‌ های کلو با رنگ رژ لب او همخوانی داشت.

اگر چه ناخن‌ های او از کوتیکول تا نوک طلایی یکدست بودند، اما هنوز نیمه شفاف بودند. نزدیک‌ ترین رنگ به کوتیکول‌ های او، رنگ طلایی. سپس، همانطور که ناخن پیشرفت می‌ کرد، بیشتر و بیشتر شفاف می‌ شد و رنگ طلایی در نوک آن بیشتر نازک می‌ شد. زمانی که مایل به رژ لب او بود، ناخن‌ های او تقریباً شفاف با رنگ طلایی کم رنگ بود.

برچسب ها :

ناموجود